Witam.Parędni temu zakupiłem b4 2 litry , etylina w automacie 92 rok .Praktycznie wszystko jest oki , oprócz elektryki ,mianowicie obecnie jestbrak :podswietleniazegarów ,podswietlenia pokreteł nawiewów ,schowka, bagażnika , komory silnika , brak spryskiwacza , brzęczyka zapalonych świateł , oraz nie działa zliczacz kilometrów .
sam zegar zreszta wskazówkowy cyka dokładnie , swiatełko pod dachem też sie zapala ,podstawowe kontrolki tez wesoło mrugają .bezpieczniki wszystkie sa ok .jedynie wyciagniety jest bezp. numer 5 ale on jest niby od wiatraka ale o dziwo wiatrak chodzi jak trzeba.
i o co tu chodzi?
[b4 2.0] zegary itd..
piotrpiter,
Odnośnie braku podświetlenia licznika, to najczęściej winę ponoszą przepalone ścieżki lub potencjometr. Podświetlenie pokręteł nawiewu jest podłączone pod licznik.
Brak nabijania przebiegu najczęściej wynika z uszkodzenia ,,pomarańczowej zębatki", lub ,,zimnych" lutów w płytce prędkościomierza.
[ Dodano: 2012-05-09, 21:04 ]
Podświetlenie komory silnika działa tylko na włączonych światłach (np. pozycyjnych).
Odnośnie braku podświetlenia licznika, to najczęściej winę ponoszą przepalone ścieżki lub potencjometr. Podświetlenie pokręteł nawiewu jest podłączone pod licznik.
Brak nabijania przebiegu najczęściej wynika z uszkodzenia ,,pomarańczowej zębatki", lub ,,zimnych" lutów w płytce prędkościomierza.
[ Dodano: 2012-05-09, 21:04 ]
Podświetlenie komory silnika działa tylko na włączonych światłach (np. pozycyjnych).
Co do schowka i bagażnika radzę sprawdzić czy do żarówek dochodzi napięcie bo bez tych informacji raczej nikt nie jest w stanie udzielić ci odpowiedzi........
Mi również nie działał brzęczyk w starych zegarach(tych z zegarkiem;).
Zmieniłem licznik z wielkim zegarem na licznik z obrotomierzem i problem znikł.
Możliwe że padł brzęczyk..
Mi również nie działał brzęczyk w starych zegarach(tych z zegarkiem;).
Zmieniłem licznik z wielkim zegarem na licznik z obrotomierzem i problem znikł.
Możliwe że padł brzęczyk..