granatowy AVanturnik 1Z by Beny
w tamtym miejscu to trroszkę kiepski pomysł na wrzucanie zegarów , które powinieneś monitorować często.
ciśnienie i temp oleju zostaw. jedynie co możesz wywalić to voltomierz i zamiast tego wrzuć sobie boost.
Kiera nie podoba mi się - masz szansę to zmienić wrzuć soft, wtryski, FMIC turbo od AFN'a i śmigaj. Jak to będzie mało to zawsze możesz zmienić pompę <ok>
Co do kupna compi to szczerze , ale lepiej wybrał. jedyny plus dla compi to napęd. Silnik trochę syfiasty i mało dynamiczny na archaicznym wtrysku Sam taki własnoręcznie wypieprzyłem ze swojego auta.
Popracujesz troszkę nad avantem i będziesz zadowolony.
PZDR.
ciśnienie i temp oleju zostaw. jedynie co możesz wywalić to voltomierz i zamiast tego wrzuć sobie boost.
Kiera nie podoba mi się - masz szansę to zmienić wrzuć soft, wtryski, FMIC turbo od AFN'a i śmigaj. Jak to będzie mało to zawsze możesz zmienić pompę <ok>
Co do kupna compi to szczerze , ale lepiej wybrał. jedyny plus dla compi to napęd. Silnik trochę syfiasty i mało dynamiczny na archaicznym wtrysku Sam taki własnoręcznie wypieprzyłem ze swojego auta.
Popracujesz troszkę nad avantem i będziesz zadowolony.
PZDR.
Pomyśle o obszyciu. podoba mis ie czarna wersja podsufitki u Jana84 <ok>
Pytanie mam koledzy ! myśle o wymianie oleju i teraz pytanie: Nie wiem jaki olej jest wlany czy mineralny czy półsyntetyk... Można jakoś to sprawdzić ? Czy lepiej zalać mineralny czy półsyntetyk ? samochód niby ma 295 tys km podobno ori... :roll:
Pytanie mam koledzy ! myśle o wymianie oleju i teraz pytanie: Nie wiem jaki olej jest wlany czy mineralny czy półsyntetyk... Można jakoś to sprawdzić ? Czy lepiej zalać mineralny czy półsyntetyk ? samochód niby ma 295 tys km podobno ori... :roll:
Do samochodów wyposażonych w turbinę lub hydropopychacze nie powinno się lać oleju mineralnego 15w40. W przypadku tdi masz obie te rzeczy; także wlej jakiegoś lepszego półsyntetyka 10w40 i będziesz zadowolony Po raz kolejny powtarzam, że przebieg nie ma znaczenia do tego na jakim oleju jeździ dane auto :mrgreen:benjy2 pisze: myśle o wymianie oleju i teraz pytanie: Nie wiem jaki olej jest wlany czy mineralny czy półsyntetyk... Można jakoś to sprawdzić ?
Ja tez nie wiedziałem co mam wlane po kupnie audiany. Jakiś gość w sklepie doradzał mineralnego, bo to wkońcu stary diesel :evil: Powiedziałem mu tylko tyle, że niech sobie wlewa do swojego taki i nie wciska go innym. Poszedłem do innego i kupiłem półsyntetyka Castrola Magnateca. Obecnie jeżdzę na Motulu 6100 Synerge + i nie narzekam Także spokojnie zalewaj półsyntetykabenjy2 pisze:Problem w tym ze nie wiem jaki był teraz wlany Nie wypłucze mi silnika ?
jak masz full nagaru w silniku to znaczy że masz go zrobić a nie lać mineralny żeby tego nagaru było jeszcze więcej. w normalnym silniku nic nie wypłucze, mity. fakt jest jeden, jak masz mineralny i sie leje z uszczelek to jak wlejesz syntetyk to bardziej będzie sie lało, ale to chyba znaczy że trzeba uszczelnic i bedzie z bani prawda?
pozdro
pozdro