Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT] Silnik się kończy ,na jaki zmienić ?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
krzysiekkk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 19 cze 2010, 13:15
Lokalizacja: Białogard

[B4 ABT] Silnik się kończy ,na jaki zmienić ?

Post autor: krzysiekkk » 11 maja 2012, 11:28

Witam. W mojej audi 'kończy' się silnik. Co mógłbym wrzucić zamiast niego, oczywiście bez nie wiadomo jak dużych modyfikacji. Czy 2.0 115km podejdzie pod skrzynie i przeniesienie napędu z ABT? Czy dużo roboty byłoby z wrzuceniem 1Z lub AFN, co bym potrzebował? Pozdrawiam

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 11 maja 2012, 11:31

Wrzucić trzeba cały zespół. Dodatkowo sterwonik silnika i odpowiednia wiązka do niego. Cały silnik z osprzętem. Jeżeli chcesz TDI to na mocowania wejdzie, ale poza tym cała elektronika od silnika do przełożenia. Chyba, że chcesz MTDI to wtedy mniej elektroniki do przekładania, ale trzeba kogoś łepskiego kto to mTDI ładnie zestroi żeby się fajnie odpychało. Generalnie wszystko da się zrobić tylko przy odpowiednich nakładach pracy i środków. R4 wejdzie każde z audi bez rzeźby w karoserii. Tak przynajmniej słyszałem.

krzysiekkk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 19 cze 2010, 13:15
Lokalizacja: Białogard

Post autor: krzysiekkk » 11 maja 2012, 11:47

Czyli najlepiej kupić coś w TDiku,uderzonego w tył i przerzucić wszystko spod maski,razem z kompem itd?

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 11 maja 2012, 12:10

Najlepiej 1Z na pierburgu. Można go niezbyt wielkimi kosztami podkręcić. Ale za tłuczonego TDi-ka też trochę zabulisz.

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 11 maja 2012, 12:51

krzysiekkk pisze:Czyli najlepiej kupić coś w TDiku,uderzonego w tył i przerzucić wszystko spod maski,razem z kompem itd?
Tak. Niestety komp jest w kabinie, więc tam też będziesz musiał się dostać. Nie wiem jak wiązka na zegary, czy nie będziesz musiał całej przełożyć, czy tylko drobna ingerencja.
Niemniej jednak jest to do zrobienia. Wydaje mi się, że najgorzej jest z wiązką, ale da się zrobić. Trochę zabawy i będzie. Zwłaszcza jak będziesz miał dawcę po ręką to wyjmujesz z jednego i zanosisz w to samo miejsce w drugim :)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 11 maja 2012, 18:18

Przy zmianie z PB na ON musiałbyś przerobić też układ paliwowy bo w ON nie masz pompki paliwa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl