Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL 2.0 16V ACE] problem z prądem nastawnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
hubos21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 01 sie 2010, 09:16
Lokalizacja: Mogilno

[ALL 2.0 16V ACE] problem z prądem nastawnika

Post autor: hubos21 » 16 maja 2012, 19:28

Cześć

Na początku zaznaczam, że szukałem :D jest nawet na tej samej stronie temat o regulacji składu mieszanki na podstawie prądu nastawnika ale nie chciałem tam robić OTa. Do rzeczy. Jakoś ostatnio auto zaczęło mi gorzej zapalać i dziwnie chodzi na wolnych na PB. Dzisiaj sprawdziłem i nie mam prądu na nastawniku. Dokładnie wygląda to trochę dziwnie bo mierząc napięcie mam ok 5V ale mierząc prąd jest 0mA. Na włączonym zapłonie powinno być ok +/- 100mA, zazwyczaj miałem 98-99mA a dzisiaj sprawdzam i nic. Mam zrobioną przejściówkę z końcówkami do miernika, którą wpinam między Kostkę i nastawnik więc błąd pomiaru czy coś odrzucam. Czy ktoś ma jakieś pomysł albo radę bo do tej pory jakoś sobie radziłem z mechanicznym ale teraz nie wiem. Czy to problem z ECU, nastawnikiem czy wiązką? chociaż skoro jest napięcie to wiązka chyba jest OK?

Pzdr

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 16 maja 2012, 21:22

No chyba że szlak trafił sondę lambda i stąd te wariacje.
Ja miałem dwie sondy które działały ale były stare i różnice były spore.
Więc jak padła to może taki efekt.
Pozatym powinnio być 2,5 mA.

hubos21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 01 sie 2010, 09:16
Lokalizacja: Mogilno

Post autor: hubos21 » 16 maja 2012, 21:34

Dzisiaj buszowałem po Twojej stronie bo schematu szukałem do ACE. Masz wiadomość w skrzynce. Lambda nie ma nic do rzeczy chyba, bo nawet jak miałem odłączoną to na nastawniku prąd stał na ok 12mA. Myślałem, że może uszkodziłem instalacje jak zmieniałem maglownice ale dlczego jak przestawie miernik na V to pokazuje 5V a jak na mA to 0? Jutro wezme inny miernik i spróbuje podmienić kompa

[ Dodano: 2012-05-17, 11:37 ]
więc potwierdziły się moje przypuszczenia, jednak winą był miernik, mierzy wszystko opróćz mA, musze chyba go oddać na gwarancji bo roku nie ma, sorry za zamieszanie :P

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 17 maja 2012, 16:10

Dobrze że się wyjaśniło. W autodacie są wszystkie prądy, oporności i napięcia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl