Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3,JN,1,8s] Szarpanie

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
marek25aa2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 04 paź 2008, 22:39
Lokalizacja: Siedlce

[B3,JN,1,8s] Szarpanie

Post autor: marek25aa2 » 08 maja 2012, 22:54

Panowie podpowiedzcie co to może być, od kilki dni zdarza mam dziwny problem, w mojej b3 jak przycisnę gwałtownie gazu to zamiast obroty wzrastać to na chwile wskazówka opada samochód jakby szarpnie i dopiero przyspiesza jak powoli dodaje gazu to idzie plynnie, to samo dzieje się na luzie.Na PB nie sprawdzałem czy tez tak jest.

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 09 maja 2012, 01:03

regulacja na moje. Nie jeździł kolega w jakimś pylastym terenie?? A dzieje się to tylko rano, wieczorem?? Jak reduktor zimny czy ciepły?? Jaką masz wogóle instalację??

Awatar użytkownika
marek25aa2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 04 paź 2008, 22:39
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: marek25aa2 » 09 maja 2012, 07:28

NIby nie jezdzilem po takim terenie :) Jesli instalacje chodzi to jest chyba ta najprostsza do silnika z gażnikiem.Dzieje sięto raczej jak silnik zimny ale wlasnie dziwne bo nie zawsze.Tak jeszcze myślałem że może to kable albo świece,ale pod maską dyskoteki po ciemku nie widac :) a może filterek od gazu ?

Cris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 26 sty 2012, 18:47

Post autor: Cris » 09 maja 2012, 10:11

Ja mam takie objawy jak gaz się kończy .Filtr jest bardzo prawdopodobny .

Awatar użytkownika
marek25aa2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 04 paź 2008, 22:39
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: marek25aa2 » 09 maja 2012, 22:07

Kurcze obawiam się że to coś innego sprawdziłem dzisiaj dokładnie,wymieniłem filterek i musze powiedziec ze na benzynie jest to samoi jak sie depnie gazu to sie przydławi i potrafi strzelić z tłumika, Świece wyczyszczone - w sumie były ok, kable nie widać żeby miały przebcie, a może kopułka albo palec ???

Awatar użytkownika
pawelec_
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 978
Rejestracja: 16 cze 2009, 17:35
Lokalizacja: Egling

Post autor: pawelec_ » 11 maja 2012, 07:20

być może komp ci wywalił błąd... weź zresetuj i zobacz czy coś sie zmieni

Cris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 26 sty 2012, 18:47

Post autor: Cris » 11 maja 2012, 07:30

Przyczyn może być tysiące .Przypomnij sobie co robiłeś przy samochodzie tuż przed wystąpieniem tych objawów .

Awatar użytkownika
mantix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sie 2008, 21:49

Post autor: mantix » 16 maja 2012, 00:49

Ja mam kolego to samo w tym silniku, tyle że tylko na gazie i jest to taka dziura między ok. 1000 a 1200 obr/min.Od 1200 mogę wdepnąć do dechy i wychodzi płynnie a od 1000 jest zadławienie.Przyśpieszałem zapłon do 6 stopni i jakby się poprawiło ale jednak przy gwałtownym depnięciu czuć to.Pozdrawiam, jak się z tym uporasz to daj znać.

mariusz122
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 06 cze 2009, 23:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: mariusz122 » 16 maja 2012, 19:32

czy ty masz ten gaznik z nastawnikiem biegu jałowego,czy przepustnicy

napoleon1111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 07 lut 2012, 00:33

Post autor: napoleon1111 » 16 maja 2012, 22:06

Witam ja mam podobny problem i sam z nim walczę mogę ci zagwarantować że wina nie stoi po stronie kabli, palucha, kopułki i świec, komputer raczej tez nie, osobiście bym był skłonny ku cewce ponieważ nic innego nie łączy Pb i LPG. Zakładam że na cewce osiada wilgoć gdy silnik jest zimny kiedy palisz samochód następuje przebicie z powodu wilgoć, jednak silnik szybko się nagrzewa i wilgoć odparowuje i samochód znów zaczyna pracować normalnie, jedyna sensowne wyśnienie ale mogę się mylić, u mnie identyczne objawy wystąpiły pół roku wcześniej i jest coraz gorzej, jak coś będziesz wiedział to daj znać.

Awatar użytkownika
mantix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sie 2008, 21:49

Post autor: mantix » 17 maja 2012, 00:05

mariusz 122, w silniku jn nie ma gaźnika, tam jest wielopunkt mechaniczny

mariusz122
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 06 cze 2009, 23:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: mariusz122 » 18 maja 2012, 19:31

sorki z tym gaznikiem,po drodze cos o gazniku przeczytałem,ale do rzeczy.Podobny problem mial mój tesciu w tym silniku.Jak jechałem jego autem to miałem problem z ruszaniem z pod swiateł,najpierw wkrecałem go na obroty apotem ruszałem,na wyzszych obrotach gaz do podłogi i dzida-tak jak opisujecie.Rozwiazalem ten problem po skonsultowaniu sie ze znajomym'gazownikiem'.W mieszalniku jest jakas membrana,która czasem szwankuje,może byc nieszczelna lub po prostu starosc.Wymiana mieszalnika pomogła.Mozna tez zakupic na allegro zestaw naprawczy podajac numery z mieszalnika

Awatar użytkownika
marek25aa2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 04 paź 2008, 22:39
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: marek25aa2 » 23 maja 2012, 22:25

Już nie mam pojęcia co robić :( wymieniłem przewody,świece,palec) i dalej to samo jak jak mu przycisne gwałtownie gaz to nawet potrafi strzelić z tłumika, ewidentnie jakby nie przepalał mieszanki, najgorsze jest to że nie zawsze tak jest czasami sie wsiada i jest od początku dobrze :( Czy może to juz silnik kona, sam nie wiem :(((

napoleon1111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 07 lut 2012, 00:33

Post autor: napoleon1111 » 23 maja 2012, 23:00

Marek25aa2 sprawdź czy nie przeskoczył ci pasek rozrządu u mnie objawy były podobne okazało się że pasek przeskoczył mi o 2 zęby, ewentualnie możesz spróbować przyśpieszyć zapłon ale najpierw sprawdź rozrząd czy się pokrywa ze znakami.

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Re: [B3,JN,1,8s] Szarpanie

Post autor: itor » 24 maja 2012, 07:16

marek25aa2 pisze:Panowie podpowiedzcie co to może być, od kilki dni zdarza mam dziwny problem, w mojej b3 jak przycisnę gwałtownie gazu to zamiast obroty wzrastać to na chwile wskazówka opada samochód jakby szarpnie i dopiero przyspiesza jak powoli dodaje gazu to idzie plynnie, to samo dzieje się na luzie.Na PB nie sprawdzałem czy tez tak jest.
popatrz czy nie masz lewego powietrza

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl