Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8s] na gazniku - problem z obrotami i szarpaniem

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Otyl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 16 maja 2012, 18:34
Lokalizacja: Lutcza

[B3 1.8s] na gazniku - problem z obrotami i szarpaniem

Post autor: Otyl » 17 maja 2012, 10:06

Witam. przeszukiwałem internet przez ostatnie trzy dni i nie mogę znaleźć odpowiedzi na wyjaśnienie mojego problemu, a mianowicie kupiłem audi b3 1.8s na gaźniku i na benzynie działa normalnie , a gdy przełączę na LPG czasami (rzadko) działa normalnie. Zazwyczaj obroty nie dość , że są bardzo niskie i wirują to podczas bardziej gwałtownego dodania gazu obroty spadają jeszcze bardziej po czym samochód gaśnie. Kiedy podczas startu delikatnie dodam gazu to uda się ruszyć. Podczas jazdy na LPG kiedy tylko delikatnie naciskam gaz samochód jedzie normalnie , a kiedy gwałtownie nacisnę pedał to zaczyna mocno szarpać i obić "żabki". Pomocy Panowie! :-(
Ostatnio zmieniony 19 maja 2012, 19:28 przez Otyl, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
waldik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 27 paź 2010, 18:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: waldik » 17 maja 2012, 10:54

ja tam specjalistą nie jestem ale zacząłbym od filterku gazu. Mówię ze swojego doświadczenia. A obroty reguluj ssaniem, na zimnym silniku ssanie wyciągnij o parę ząbków. Dodatkowo u mnie jest tak, że na ciepłym silniku na benzynie mogę jechać całkiem bez ssania i 1000 obrotów mi trzyma, a na gazie zawsze 2 ząbki mam wyciągnięte, zawsze:) Natomiast jeśli moja odpowiedź Ci nie pomoże, może specjaliści Ci podpowiedzą

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 18 maja 2012, 08:51

Ile lat ma instalacja gazowa ? Możliwe , że trzeba regenerować parownik i wykonać poprawną regulację LPG .

mariusz122
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 06 cze 2009, 23:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: mariusz122 » 18 maja 2012, 19:00

jak nie pomoze wyczyszczenie filterka to wymien lub ratuj sie zestawem naprawczym do mieszalnika jak opisał kolega wyzej.Ten szm problem miał mój tesciu,wymiana mieszalnika pomogła

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 18 maja 2012, 19:07

kolego, nie reguluj nic zadnym ssaniem rozumiem ze masz gaz I generacji? wymien filterek gazu (nie musisz do tego zakrecac butli) rozgrzej silnik i pod parownikiem masz srubke spustowa po rozgrzaniu oczywiscie zgas silnik i odkrec ta srubke spuscisz w ten sposob syf z parownika potem jak to nie pomoze na wezu doplywowym od gazu zapewne masz srube odkrec ja mniej wiecej o 2 obroty i sprawdzaj reakcje jesli te wszystkie zabiegi nie pomoga to reduktor do wymiany (nie dawaj do regeneracji bo to sa same problemy a koszt w serwisie to zestaw naprawczy 50zl i robota tyle samo a nowy parownik kosztuje 150zl)

Otyl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 16 maja 2012, 18:34
Lokalizacja: Lutcza

Post autor: Otyl » 18 maja 2012, 20:11

Panowie dzięki za podpowiedzi, filtr na,pewno do wymiany , bo jak go całkiem wykręciłem ( nie zakładałem go wcale ) to samochód działał tak jak powinien :) Parafine , czy jak to się tam nazywa, też wypuściłem , więc raczej to byłą wina filtra. dzięki jeszcze raz :)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 19 maja 2012, 19:28

Na przyszłość proszę pamiętać o poprawnym stosowaniu TAGów

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl