[ACE] zmiana na digifanta
nie wiem czy to Ty, ja kojarzę temat z forum golfa ale chyba rozwiązania nikt nie napisał, czyli mam rozumieć, że w ACE klima, obrotek są wpięte bezpośrednio we wtyczkę od ECU jak w innych 16V i w ACE nie ma żadnych udziwnień?Filipek pisze:hubos21, pisząc o problemach z zegarami i klimą pewnie wspominasz moje posty, ale jak się później okazało po zgłębieniu tematu wystarczyło tylko pozamieniać przewody w kostce od ECU(co i tak trzeba robić przy montażu digi)żeby wszystko grało. Digi w ACE/6a to bardzo mało skomplikowana przeróbka przykładem jest moje Audi
PS. Jak ktoś by był chętny, mam do sprzedania Digiego z wiązką!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Użytkownik Kefirsky z tego forum chwalił się przeróbką na 5 i 6 stronie tego tematu.subratri pisze:no a masz jakiś namiar na kogoś kto to robi?
tak, wszystko da sie zrobićhubos21 pisze:nie wiem czy to Ty, ja kojarzę temat z forum golfa ale chyba rozwiązania nikt nie napisał, czyli mam rozumieć, że w ACE klima, obrotek są wpięte bezpośrednio we wtyczkę od ECU jak w innych 16V i w ACE nie ma żadnych udziwnień?Filipek pisze:hubos21, pisząc o problemach z zegarami i klimą pewnie wspominasz moje posty, ale jak się później okazało po zgłębieniu tematu wystarczyło tylko pozamieniać przewody w kostce od ECU(co i tak trzeba robić przy montażu digi)żeby wszystko grało. Digi w ACE/6a to bardzo mało skomplikowana przeróbka przykładem jest moje Audi
PS. Jak ktoś by był chętny, mam do sprzedania Digiego z wiązką!
no a kto go ma?? Ale jeśli już gdzieś buduje się taką reklamę jak tutaj, to przynajmniej śledzi się wątek, albo pisze, że jest kaszana i szukać gdzie indziej.king86 pisze:Raczej nie ma czasu, na przesiadywanie przed monitorem <lol>
Nie znam nikogo kto pracuje sam na siebie i ma czas na cokolwiek a jednak ten czas znaleźć trzeba.
mi jak brakło czasu na odbieranie maili na kompie to kupiłem fona z androidem i powiązałem wszystkie skrzynki z gmailem.
Poza tym - jakoś nie przekonuje mnie koleś który potrzebuje przynajmiej cały miesiąc na zmianę układu paliwowego. Pierwszy post był chyba 3 miesiące temu a jak rozumiem dopiero drugie auto jest w budowie. Jakoś nie wyobrażam sobie zostać bez auta na 3 dni a co dopiero na kilka tyg.
Po co ten krzyk od razu . Sezon się rozkręca, robimy kilka aut na wyścigi i są priorytetowe, a zawody jakieś co tydzień. W tej chwili na naszych sterownikach mam gotowe jakieś auta z R5, skończone B2 z 2.0 16V na EasyEcu, W trakcie Corrado z G60 i jeszcze jedna 16tka. To z grupy VW i kolejka trzech R5 10Vt. Nie wyrabiamy się z robotą i z produkcją urządzeń. Klienci, którzy kupili DECa i EasyEcu już jeżdżą. Niedługo wypłyną projekty na forum. Spokojnie...mam terminy okrutnie napięte i ograniczony czas na internet. Każdy zainteresowany, który zadzwoni czy napisze meila dostaje pełną informację. W poniedziałek wysyłam sprzęt do klienta z 2.0 16V na kolektorze i listwie z ADL. Poproszę o informacje na forum.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
http://www.kfrmotors.com/ - prawy górny róg strony, a kontakt telefoniczny masz też w podpisie kefira na naszym forum.subratri pisze:no to gdzie ten mail?
O ile mi wiadomo ABK nie było z innym przepływomierzem. Może pomyliłeś go z silnikiem ADA (1.6 100KM) z Audi 80 bo tam już był inny typ przepływomierza. Ale np. silnik 2E (2.0 115KM) z VW też już nie ma przepływomierz klapowego.rafka80 pisze:a jakie sa pomysly na wyrzucenie klapowej przeplywki w ABK? widzialem abk ze zwyklym przeplywomierzem nie mial tez silniczka krokowego nad deklem zaworowym
Wyjściem jest też zrobienie konwersji na map-sensor przy użyciu jakiegoś sterownika typu piggyback jak np. DEC.
Miałem pisać maila ale może ktoś też będzie potrzebował:kefirsky pisze:Po co ten krzyk od razu . Sezon się rozkręca, robimy kilka aut na wyścigi i są priorytetowe, a zawody jakieś co tydzień. W tej chwili na naszych sterownikach mam gotowe jakieś auta z R5, skończone B2 z 2.0 16V na EasyEcu, W trakcie Corrado z G60 i jeszcze jedna 16tka. To z grupy VW i kolejka trzech R5 10Vt. Nie wyrabiamy się z robotą i z produkcją urządzeń. Klienci, którzy kupili DECa i EasyEcu już jeżdżą. Niedługo wypłyną projekty na forum. Spokojnie...mam terminy okrutnie napięte i ograniczony czas na internet. Każdy zainteresowany, który zadzwoni czy napisze meila dostaje pełną informację. W poniedziałek wysyłam sprzęt do klienta z 2.0 16V na kolektorze i listwie z ADL. Poproszę o informacje na forum.
1) Na jakich wtryskach robicie te 16V?
2) Czy pompa paliwa może zostać z ke-motronika
3) Jaki regulator ciśnienia?
Pytam bo chcę sobie poodkładać lepsze graty.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Ja prawdopodobnie zwrócę się do tych panów - blisko mam i z tego co widze nie jedno auto ogarniają.
http://digitun.pl/index.php?option=com_ ... 1&Itemid=3
Przejżyjcie ich stronę. Myślę że niech ktoś inny narazie przetestuje nowości, ja zobzcze co ten zespół powie w temacie digi.
http://digitun.pl/index.php?option=com_ ... 1&Itemid=3
Przejżyjcie ich stronę. Myślę że niech ktoś inny narazie przetestuje nowości, ja zobzcze co ten zespół powie w temacie digi.