Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] Okresowy spadek mocy

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
grigorek0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 07 sty 2012, 09:27
Lokalizacja: koło,wielkopolskie

[AAH] Okresowy spadek mocy

Post autor: grigorek0 » 20 maja 2012, 19:58

witam,były podobne tematy jednak opisane tam problemy wykluczają mój przypadek,mam taki problem moje autko(audi b4 2.8 v6 aah w miare doinwestowane) czasem traci moc nieraz idzie ok 235 km/h a czasem max 218-220 mierzone na autostradzie bo często nią jeżdżę, w obu przypadkach bez obciążenia wagowego. co może być przyczyną? układ zapłonowy wymieniony( kable,świece,cewka) dolot raczej szczelny(skracanie dolotu działa) w zawieszenie wtopiłem ok 1200 zł ,na szarpakach nic nie wykryto. co może być przyczyna, że raz jest dobrze a raz kiepsko? spadek v max o ok. 15 km/h to pewnie spadek ok. 20 koni:-(. jedyne co mnie zastanawia to nieszczelny wydech(przynajmniej w dwóch miejscach) ale czy to może być przyczyna ,że raz idzie jak powinien a raz nie??? co sprawdzić ? sonda?,przepływka? dodam jeszcze iż z pedała hamulcy mi syczy gdy trzymam hamulec ,czy to może być servo nieszczelne? hamulec bieże miękko ,ale czy taki byłby objaw nieszczelnego serwa? Bardzo proszę o podpowiedź.z góry dziękuje i pozdrawiam klubowiczów
Ostatnio zmieniony 01 cze 2012, 22:17 przez grigorek0, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
kris4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 285
Rejestracja: 20 mar 2010, 17:37
Lokalizacja: kuj - pom(Radziejów)

Post autor: kris4 » 20 maja 2012, 23:54

kolego sprawdz podcisnienia i czy ci abs działa jesli nie to węzyki do wymiany

Awatar użytkownika
Endrias
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 19 wrz 2011, 21:09
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Endrias » 21 maja 2012, 00:31

masz lpg w samochodzie? a i zastosój tag do tematu ;)

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 21 maja 2012, 00:34

grigorek0, _uwaga

grigorek0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 07 sty 2012, 09:27
Lokalizacja: koło,wielkopolskie

Post autor: grigorek0 » 21 maja 2012, 07:55

kris4 pisze:kolego sprawdz podcisnienia i czy ci abs działa jesli nie to węzyki do wymiany

a gdyby podciśnienia byłyby nieszczelne to nie działało by chyba skracanie dolotu? a mi ta "gruszka" ciągnie po przekroczeniu 4200 obr.

[ Dodano: 2012-05-21, 07:56 ]
Endrias pisze:masz lpg w samochodzie? a i zastosój tag do tematu ;)
mam sekwencje ,ale dzieje się to na lpg i na bp

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 21 maja 2012, 08:18

Aby takie różnice były zauważalne to nie musi być żadnej awarii i jeżeli vag niczego nie pokazuje to nie szukałbym dziury w całym.
Na takie różnice może mieć wpływ dosłownie wszystko. Jakość paliwa, kierunek i siła wiatru a nawet temp i wilgotność powietrza na zewnątrz, do tego różna masa pojazdu wystarczy choćby różnica w ilości zatankowanych paliw :roll: To tylko takie moje rozmyślania bo często zauważam różnice w mocy swojego auta.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl