Witam,
Mam problem z pompą wspomagania. Na postoju gdy kręcę kierownicą do końca w lewo lub do końca w prawo wszystko jest ok. Jednak po dłuższej jeździe ok.120km pompa jest mokra od spodu, mokry jest również wąż przy króćcu do którego podłączony jest wąż biegnący ze zbiorniczka.
Olej jakiego używam to czerwony Mobil ATF200. Ubywa go ok.70ml/120km.
Regeneracja pompy odpada bo jest bardzo droga. Biorę pod uwagę zakup używanej ale mam wiele wątpliwości jak długo wytrzyma taka pompa bowiem właśnie ta o której piszę kupiona była niecałe 2 lata temu.
Pomysł mam taki by wpierw dokręcić śruby mocujące pompę, dokręcić kruciec. Pytanie tylko które z tych śrub są znaczące, czy te cztery na rogach pompy?
Czy ktoś z was rozbierał/wymieniał oring we własnym zakresie?
Czy zamiast używanej kupić podróbkę z allego za 300zł?
Co się stanie gdyby np. podczas jazdy rozszczelniła się pompa i płyn się wylał, czy to jest niebezpieczne dla samochodu?
Dzięki.
[80 B4 1.9TDI 1Z] Pompa wspomagania problem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 31 mar 2011, 20:05
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dla auta raczej nie jest to niebezpieczne, najwyżej zatrzesz pompę, ale ja raczej nie chciałbym abym podczas jazdy nagle stracił wspomaganie kierownicy tym bardziej że bez niego kiera chodzi bardzo ciężko.kaszaklabs pisze: Co się stanie gdyby np. podczas jazdy rozszczelniła się pompa i płyn się wylał, czy to jest niebezpieczne dla samochodu?