Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 2.0 AAD] Sterowanie silniczka krokowego

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Meechanik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 21 cze 2011, 14:22
Lokalizacja: Krzepice

[80 B3 2.0 AAD] Sterowanie silniczka krokowego

Post autor: Meechanik » 22 maja 2012, 23:10

Witam Was koledzy, mam problem ze sterowaniem silniczka krokowego w moim Audi. Niema w ogóle napięcia na wtyczce. Kable są sprawdzone, sterownik też bo podmieniałem na inny, silniczków krokowych mam chyba ze 3 i na wszystkich jest to samo. Czy sonda lambda ma wpływ na jego prace? Lub jakis inny czujnik lub element silnika? Za wszystkie podpowiedzi z góry dziękuje :)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 22 maja 2012, 23:53

Na jednym z pinów silniczka powinieneś mieć stale plus gdy silnik pracuje. Wpływa na jego pracę ma przede wszystkim czujnik zamknięcia przepustnicy, potencjometr przepływomierza też w pewnych warunkach ma wpływa na jego pracę.

Meechanik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 21 cze 2011, 14:22
Lokalizacja: Krzepice

Post autor: Meechanik » 23 maja 2012, 20:06

Sprawdziłem wszystkie te elementy i jest ok. Podmieniałem nawet potencjometr przepływomierza i nic to nie zmieniło.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 23 maja 2012, 20:58

Sam zawór biegu jałowego może być brudny i się zacina. A to że masz inne na wymianę wcale nie oznacza że sprawne technicznie.

Meechanik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 21 cze 2011, 14:22
Lokalizacja: Krzepice

Post autor: Meechanik » 23 maja 2012, 22:35

Wiem, że te co mam sa a 100% sprawne.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 maja 2012, 22:21

Życie mnie nauczyło już. Nigdy nie wierze w zapewnienia.

Napięcie zasilające sprawdza się oscyloskopem tam jest "+" względem budy jak pisze kolega wyżej. Ale jeżeli sprawdzasz dwa piny na wtyczce to trzeba sprawdzić jaki mamy impuls.

Powinno być coś w deseń tego
Obrazek

Meechanik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 21 cze 2011, 14:22
Lokalizacja: Krzepice

Post autor: Meechanik » 27 maja 2012, 13:28

Postaram sie sprawdzić jutro lub pojutrze napięcie oscyloskopem i zdam relacje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl