[Audi 80 b4 1.9 tdi 1z] Problem z pompą szarpanie itp.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 23 maja 2012, 11:36
- Lokalizacja: Gdańsk
[Audi 80 b4 1.9 tdi 1z] Problem z pompą szarpanie itp.
Witam wszystkich, jestem nowy na tym forum więc napiszę coś o mojej 80 żebyście mogli mi pomóc ; ) Więc tak Audi 80 B4 w wersji sedan, jest one z roku 1994. Posiada silnik 1.9 TDI 90 km i problem polega na tym, że pompa była już wymieniana 3 razy, raz pedał przyśpieszenia i teraz nie wiem czy te części są z odpowiedniego kompletu. Objawy usterki to szarpanie, zacinanie się gazu i czasami nierówna praca silnika. Potencjometr mam firmy Pierburg, był on nie wymieniany więc cały osprzęt jest na Pierburg'u a raczej powinien być. Teraz pytanie do Was znawców, jaką pompę powinienem kupić żeby wyeliminować to szarpanie ? oraz jaki pedał przyśpieszenia który będzie pasować do kompletu ?
Z góry dziękuje ; )
Pozdrawiam
Z góry dziękuje ; )
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 23 maja 2012, 21:11 przez Pawel_Audi, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 23 maja 2012, 11:36
- Lokalizacja: Gdańsk
1. popraw temat, zastosuj tagi
Auto jest na seryjnym Ecu, czy było coś dłubane? Podpinałes go pod VAga, pokazuje jakieś błędy? Parametry pracy i dane z czujników sa ok?
Pompa zawszę będzie bosch, rózna jest tylko góra pompy. Przy osprzecie boscha jest nastawnik potencjometryczny i przelew paliwa wychodzi z góry nastawnika, a przy p[ierburgu przelew wychodzi z boku przepływki.
Auto jest na seryjnym Ecu, czy było coś dłubane? Podpinałes go pod VAga, pokazuje jakieś błędy? Parametry pracy i dane z czujników sa ok?
Pompa zawszę będzie bosch, rózna jest tylko góra pompy. Przy osprzecie boscha jest nastawnik potencjometryczny i przelew paliwa wychodzi z góry nastawnika, a przy p[ierburgu przelew wychodzi z boku przepływki.
Ostatnio zmieniony 23 maja 2012, 12:33 przez spiczi, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 23 maja 2012, 11:36
- Lokalizacja: Gdańsk
Przepraszam zaraz poprawie temat, jestem tutaj nowy. Tagi a jak mam to zrobić?
a teraz przejdźmy do pompy zrobiłem zdjęcie mojej pompy i wydaje mi się, że chyba jest dobra. Nic nie było zmieniane byłem na kompie i nie było żadnych błędów. Mam pytanie możecie mi kogoś polecić do regeneracji pompy ? Kto robi dobrze i w dobrej cenie ? ; )
a teraz przejdźmy do pompy zrobiłem zdjęcie mojej pompy i wydaje mi się, że chyba jest dobra. Nic nie było zmieniane byłem na kompie i nie było żadnych błędów. Mam pytanie możecie mi kogoś polecić do regeneracji pompy ? Kto robi dobrze i w dobrej cenie ? ; )
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Kolego, uderzaj do Endriu210 https://audi80.pl/endriu210,u,7112.htm
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Ciężko dostać dobrą pompę w rozsądnych pieniądzach.MUNIOR pisze:choć z drugiej strony w trzech pompach po koleji
Jeszcze co do szarpania to filtr paliwa wymieniany? U mnie ostatnio był problem z falowaniem i szarpaniem, pomyślałem - no kurka wodna, nastawnik padł. W piątek podmieniłem filtr paliwa bo i tak miałem to zrobić (zakupiłem Kengsta do 1.9 TDI, wcześniej miałem Filtrona bez podgrzewacza), wszystko się uspokoilo. Od piątku zrobiłem 400km i silnik pracuje równiótko jak pod batutą dyrygenta.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 04 mar 2011, 07:02
- Lokalizacja: Katowice
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tak na przyszłość to na PW takie szczegółowe pytania A co do nastawnika ,to zapewne masz potencjometr ,a ja nie zajmuję się potencjometrycznymi ,bo to strata czasu i pieniędzy włąściciela tegoż wynalazku .Jeśli chodzi o indukcyjny ,to raczej nie ma się co tam uszkodzić ,z wyjątkiem czujnika temp.paliwa Trzeba tylko rozebrać na czynniki pierwsze ,wyczyścić ,złożyć ,ustawić RSW i założyć z powrotemmuniek1985 pisze:MUNIOR, Witam, w jakiej cenie masz pompe, czy jest ona po regeneracji? mam uszkodzony nastawnik w moim aucie, jak by wyglądała zmiana pompy czy można ewentualnie do ciebie podjechać
[ Dodano: 2012-05-24, 20:08 ]
E tam ,ja prawie zawsze mam 8-) Obecnie do wyboru <ok> ori z 1z ,i AFN-ka z głowiczką 11mm ,ewentualnie ori AFN. I nie zadawać pytań czy sprawne ,bo mam tylko sprawnetrepek pisze:Ciężko dostać dobrą pompę w rozsądnych pieniądzach.
Ostatnio zmieniony 24 maja 2012, 20:41 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.