Panowie mam dziwną sytuację. Na początku powiem, że do 90tki trafił mój silnik z Coupe 2.0 ABK, po podłączeniu wszystkiego nie reaguje rozrusznik na przekręcenie kluczyka. Kiedyś jak w 90tce było 7a miałem na krótko podłączenie bezpośrednio ze stacyjki (pozycji dalszej po zapłonie) połączenie do rozrusznika, bo w pewnym momencie przestał normalnie odpalać (do dziś nie mam pojęcia dlaczego).
I teraz... gdy podłącze te zmostkowanie to już w pierwszej pozycji (zapłon) kręci rozrusznikiem cały czas!!!
Jedyne jak mogę odpalać auto, to włączyć zapłon i od Aku + podać na chwilę napięcie na rozrusznik. Oczywiście bez tego mostka między stacyjką a rozrusznikiem.
Dodam, że zmieniałem kostkę stacyjki dla pewności i nic zupełnie to nie dało...
Czy ktoś się spotkał z takimi objawami??
