[B4] Poblem ze sterowaniem szyberdachu ;(
[B4] Poblem ze sterowaniem szyberdachu ;(
Witam,miesiąc temu miałem włamanie do samochodu,złodziej zwinął między innymi lampkę ze sterowaniem szyberdachu. <mur>
Kupiłem lampkę ze sterowaniem na allegro.
Jednak po podłączeniu, szyberdach nie daje oznak życia.
Odkręciłem obudowę z podsufitki i zauważyłem..........
Fotka 1
Prawdopodobnie wyrwany kabel, tylko z czego i gdzie powinien być podłączony?
Fotka 2
Zauważyłem również brak jednego kabla w silniczku. Zastanawia mnie czy przypadkiem
nie powinien ten brązowy kabel być podłączony właśnie do silniczka.(kabel jest troszkę za krótki żeby sięgać silniczka)
Fotka 3
Do jednego z krańcowych wpięte mam dwa przewody,tak powinno być?
Przed włamaniem szyberdach działał bez zastrzeżeń.
Za wszystkie odpowiedzi z góry dzięki.
Kupiłem lampkę ze sterowaniem na allegro.
Jednak po podłączeniu, szyberdach nie daje oznak życia.
Odkręciłem obudowę z podsufitki i zauważyłem..........
Fotka 1
Prawdopodobnie wyrwany kabel, tylko z czego i gdzie powinien być podłączony?
Fotka 2
Zauważyłem również brak jednego kabla w silniczku. Zastanawia mnie czy przypadkiem
nie powinien ten brązowy kabel być podłączony właśnie do silniczka.(kabel jest troszkę za krótki żeby sięgać silniczka)
Fotka 3
Do jednego z krańcowych wpięte mam dwa przewody,tak powinno być?
Przed włamaniem szyberdach działał bez zastrzeżeń.
Za wszystkie odpowiedzi z góry dzięki.
Ostatnio zmieniony 08 maja 2012, 18:49 przez mjbatory, łącznie zmieniany 2 razy.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Liczyłem na jakieś podpowiedzi z forum lecz się nie doczekałem.
Więc postanowiłem przyjrzeć się temu dokładniej.
Przewód brązowy znajdujący się na Fotce 1 odpowiedzialny jest za podświetlenie przycisku, sterowania szyberdachem(wystarczyło go przylutować do przycisku).
W krańcowym jak i w silniczku mają być tylko dwa przewody(Fotka 3 i fotka 2)
Szyberdach ożył po przelutowaniu dwóch przewodów na przycisku sterowania.
W instalacji mojej niuni kolory na kostce to:
żółto\czerwony
czarno\czerwony
niebieski
niebiesko\czerwony.
Natomiast na przycisku który kupiłem:
żółto\czerwony
czarno\czerwony
niebieski
brązowy (sprawca całego zamieszania)
i to by było tyle w temacie......
Więc postanowiłem przyjrzeć się temu dokładniej.
Przewód brązowy znajdujący się na Fotce 1 odpowiedzialny jest za podświetlenie przycisku, sterowania szyberdachem(wystarczyło go przylutować do przycisku).
W krańcowym jak i w silniczku mają być tylko dwa przewody(Fotka 3 i fotka 2)
Szyberdach ożył po przelutowaniu dwóch przewodów na przycisku sterowania.
W instalacji mojej niuni kolory na kostce to:
żółto\czerwony
czarno\czerwony
niebieski
niebiesko\czerwony.
Natomiast na przycisku który kupiłem:
żółto\czerwony
czarno\czerwony
niebieski
brązowy (sprawca całego zamieszania)
i to by było tyle w temacie......
Witam, podepnę się pod temat, otóż mój problem polega na tym, że nie działą pozycja zero, czyli trzymając przycisk i np. zamykając szyber, nie rozłącza on gdy jest zamknięty tylko przechodzi odrazu na uchylanie, wczoraj dostałem się do silniczka, i z obserwacji, podejżewam niebieską krańcówkę, gdyż czy jest ona wciśnięta czy nie dach można i zamykać i otwierać, natomiast jak wciśnie się białą krańcówkę dachem można sterować tylko w stronę zamykania. Na których przewodach niebieska krańcówka powinna przewodzić bez wciśnięcia, a na których jeżeli jest wciśnięta?
[ Dodano: 2012-05-24, 17:25 ]
nikt nie odpowiedzial a problem rozwiazalem, wiec odpowiedzialna jest za to niebieska krancowka
[ Dodano: 2012-05-24, 17:25 ]
nikt nie odpowiedzial a problem rozwiazalem, wiec odpowiedzialna jest za to niebieska krancowka
Co zrobiłeś z krańcówką?alus pisze:Witam, podepnę się pod temat, otóż mój problem polega na tym, że nie działą pozycja zero, czyli trzymając przycisk i np. zamykając szyber, nie rozłącza on gdy jest zamknięty tylko przechodzi odrazu na uchylanie, wczoraj dostałem się do silniczka, i z obserwacji, podejżewam niebieską krańcówkę, gdyż czy jest ona wciśnięta czy nie dach można i zamykać i otwierać, natomiast jak wciśnie się białą krańcówkę dachem można sterować tylko w stronę zamykania. Na których przewodach niebieska krańcówka powinna przewodzić bez wciśnięcia, a na których jeżeli jest wciśnięta?
[ Dodano: 2012-05-24, 17:25 ]
nikt nie odpowiedzial a problem rozwiazalem, wiec odpowiedzialna jest za to niebieska krancowka
Wymieniłeś na nową czy udało się ją uratować?