Tylko szyba kierowcy może sama lecieć w dół i chyba tylko z modułem komfortu.wujo1 pisze:jedyny jaki mam problem to to że szyby cały czas działają i nie chcą się same opuszczać w dół trza trzymać cały czas przycisk
[B3/B4] Rezanie Elektryczne Podnoszenie Szyb + Manualne S.L.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Fabrycznie pod krańcówkę kierowcy i w B4 też u pasażera podłącza się po przewodzie, które dają znać modułowi komfortu o wyłączeniu sterowaniem szyb po otwarciu i zamknięciu drzwi. Przy nie wychodzeniu z pojazdu po ok. 60 sekundach wyłącza się podświetlanie przycisków, które zapala się po wciśnięniu jednego z przełąćzników.wujo1 pisze:a zastanawia mnie to czy powinny one działać jak jest samochód wyłączony , one powinny działać przez ileś tam sekund a nie całą noc postoi i rano się otworzy i można spokojnie otwierać wszystkie szyby bez przekręcania czy tam wkładania kluczyka
Panowie mam takie pytanie.
1. na schemacie jest opisane że do wyłącznika krańcowego drzwi z lewej strony podpiąć się pod brązowo zielony ,u mnie jest brązowo żółty i brązowo biały to pod który mam się podpiąć ?
2 Z Kolei z prawej strony mam tylko brązowo biały a pisze żeby się podpiąć do brązowo zółtego.
1. na schemacie jest opisane że do wyłącznika krańcowego drzwi z lewej strony podpiąć się pod brązowo zielony ,u mnie jest brązowo żółty i brązowo biały to pod który mam się podpiąć ?
2 Z Kolei z prawej strony mam tylko brązowo biały a pisze żeby się podpiąć do brązowo zółtego.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 sty 2011, 23:50
przyczyny szukaj przy samym przełączniku od strony kierowcy który odpowiada za sterowanie szybą pasażera ewentualnie przejrzyj kabel czarno-zielony bądź biały bo tutaj nie wiem który jest odpiwedzialny za podnoszenie a który za opuszczanie szybymartita8506 pisze:co robic gdzie szukac przyczyne
Ja z kolei mam następujący problem... Posiadam cały komplet szyb wraz z wiązką jednak wiązka nie ma wogóle modułu jak również kabli idących do modułu. Nie mam też kabli do krańcówek drzwi. Teraz pytanie jak podłączyć wiązkę pod zasilanie tzn jakie kolory kabli? Który kolor odpowiada za podświetlenie guzików? Aha nie mam u siebie szyberdachu jeśli ma to jakieś znaczenie...
Mam pewien problem.
Posiadam komplet podnośników na wszystkie szyby,wszystkie potrzebne przyciski,plastiki,kostki do przełączników,lecz nie mam reszty wiązki.
Czy jest możliwość zrobienia wiązki bez przekaźników,modułów,bezpiecznika termicznego,bez łączenia się z krańcówkami w drzwiach?
Chodzi mi o coś mega prostego,doprowadzenie prądu do każdych drzwi(+ po zapłonie). Czy takie podpięcie nie będzie groźne dla silników ? Czy przytrzymanie przycisku przez powiedzmy sekundę po tym jak szyba zjedzie na sam dół/górę ich nie uszkodzi ?
Posiadam komplet podnośników na wszystkie szyby,wszystkie potrzebne przyciski,plastiki,kostki do przełączników,lecz nie mam reszty wiązki.
Czy jest możliwość zrobienia wiązki bez przekaźników,modułów,bezpiecznika termicznego,bez łączenia się z krańcówkami w drzwiach?
Chodzi mi o coś mega prostego,doprowadzenie prądu do każdych drzwi(+ po zapłonie). Czy takie podpięcie nie będzie groźne dla silników ? Czy przytrzymanie przycisku przez powiedzmy sekundę po tym jak szyba zjedzie na sam dół/górę ich nie uszkodzi ?
Samo podłączenie do przycisków to nie jest dla mnie problem
Duży pobór prądu czyli wskazane jest użycie przekaźników by nie puszczać tego przez przycisk-rozumiem.
Zależy mi na odpowiedzi na pytanie czy pomijając te wszystkie elementy(moduł,bezpiecznik termiczny) silniki zostają bezpieczne i czy ewentualne przytrzymanie przycisku zbyt długo czegoś nie popali?
Może wstawienie bezpiecznika na każdy silnik je zabezpieczy? Jaki jest pobór prądu przez te silniki? Bezpiecznik 5A byłby wystarczający ?
Duży pobór prądu czyli wskazane jest użycie przekaźników by nie puszczać tego przez przycisk-rozumiem.
Zależy mi na odpowiedzi na pytanie czy pomijając te wszystkie elementy(moduł,bezpiecznik termiczny) silniki zostają bezpieczne i czy ewentualne przytrzymanie przycisku zbyt długo czegoś nie popali?
Może wstawienie bezpiecznika na każdy silnik je zabezpieczy? Jaki jest pobór prądu przez te silniki? Bezpiecznik 5A byłby wystarczający ?
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
do podłączenia możesz użyć przekaźnika 30 bądź 40A można kupić albo jakiś z odzysku zastosować pod niego podpina się + z akumulatora masę, drugi + ze stacyjki, - ( masę ) , i wyjście na przełączniki. Ja u siebie mam bezpiecznik 10A zastosowany ale jak by za długo przytrzymać zamkniętą szybę na zamykaniu to się przepali. Jak potrzeba to zrobię jakieś foto ( tylko ja miałem ori kostki oraz przełączniki z kawałkami kabli z odzysku )