Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B5 1.9 AHU] Za wysokie spalanie. Dlaczego?

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 01 cze 2012, 14:20

Jacoo1995 pisze:A co daje zaślepienie w 2 miejscach?
Wężyk też zaślepiać?

co daje zaślepienie w obu miejscach daje pewność ze nic nie będzie przepuszczać tzn jak zaślepisz rurkę od kolektora wydechowego a zawór nie jest szczelny to będzie ci upuszczać ciśnienie z kolektora ssącego a jak zaślepisz zawór przy kolektorze ssącym i zawór nie trzyma to będzie upuszczać spaliny z kolektora wydechowego i jak dałeś cienka blaszkę to w tydzień ja przepali i można też wężyk od gruszki też zaślepić


Sprawdź co pisałem i podaj co vag pokazał to może znajdzie się przyczyna

Jack69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 31 maja 2012, 11:39
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Jack69 » 01 cze 2012, 14:41


Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 01 cze 2012, 14:57

no widać ze ta przepływka ostro zaczyna obcinać od 2373 obr. proponował by ja zmienić i sprawdzić jeszcze szczelność węża miedzy filtrem i turbinką i sprawdz czy ci sie gdzieś paliwko miedzy zbiornikiem a filtrem i pompa nie sączy i w jakim stanie masz filtr paliwa i powietrza

Jack69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 31 maja 2012, 11:39
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Jack69 » 01 cze 2012, 15:06

Przepływka może być troche inna, czy numer musi sie dokladnie zgadzać ? Z 1z podejdzie bo kolega z forum ma do sprzedania?
Filtr powietrza wymieniałem. Jeszcze wymienie paliwa, bo nie był wymieniany odkąd kupiłem auto.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 cze 2012, 20:11

Jacoo1995 pisze:Przepływka może być troche inna, czy numer musi sie dokladnie zgadzać ?
Przepływka nie może być "trochę inna " :-P Ma być dokładnie taka jak twoja , a po numerze sterownika ,widzę że masz auto z 98 roku ,lub młodsze i masz przepływkę boscha ...z zetorka nie podejdzie ,bo tam siedzi raczej na pewno przepływka pierburga ,zupełnie z innej bajki ,niż twoja boscha ;-) Jakby coś to mam na zbyciu taką przepływkę jakiej potrzebujesz ,sprawdż numer na twojej ,powinien lecieć tak <ok> 0281002216

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 07 cze 2012, 20:16

przeplywka boscha w b5 a poco oni to tam wsadzali ? , ja mam pierburga i ogolnie w nim to nie ma sie co zepsuć ,chyba tylko moze ze starosci sie wypalic bo tak to co niby mogło by sie zepsuc ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 cze 2012, 20:55

speckom pisze:przeplywka boscha w b5 a poco oni to tam wsadzali ?
To nie jest stary klapkowy bosch ,o którym zapewne myślisz 8-) ...tylko nowoczesna przepływka działająca na podobnej zasadzie jak "gorący drut" w pierburgu ,i mówiąc szczerze o ile w starym pierburgu jest kupę elektroniki ,to w tej nowej boscha , jej praktycznie nie widać ,ale zapewne jest i mieści się w małej ,wymiennej wkładce, przykręcanej do obudowy

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 08 cze 2012, 08:36

ja wiem ze to nie taka klapkowa,ale po kija to wsadzali jak jest pierburg. dla mnie to bez sens.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl