Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 16 maja 2012, 22:28

vigo1984sz pisze:No to Panowie dzisiaj ABK przemówił:D



Fakt, że bez problemów się nie obeszło, bo nie można go odpalać normalnie, tzn, nie odpala po przekręceniu kluczyka:/ dopiero podłączając na krótko spod aku + na rozrusznik z włączonym zapłonem:/

Co gorsza, jak podłączę kabel spod stacyjki bezpośrednio na rozrusznik to już w 1 pozycji zapłonu kręci rozrusznikiem cały czas.... czyli też lipa. Puki co nie wiem co to jest za przyczyna:/ Kostkę w stacyjce zmieniłem i nic to nie dało:/

https://audi80.pl/audi-90-abk-proble ... htm#746848

Jutro składanie kabiny, muszę też podregulować lekko zapłon, odpowietrzanie hamulców i jazda próbna bo nie wiem jeszcze czy skrzynia funkcjonuje prawidłowo...

gratulacje stary ! :)

zrób sobie przycisk start/stop :)

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 18 maja 2012, 22:06

Normalnie coś mnie trafi z tą elektryką niedługo:/ ostatnio po złożeniu i jeździe próbnej okazało się, że skrzynia trzyma cały czas tryb serwisowy... No dobra krótka trasa i pod garaż znowu... dzisiaj podłączyłem się z vagiem i oto co zobaczyłem po wczytaniu skrzyni...

Obrazek Obrazek

i teraz najlepsze... poskładałem kable tak, żeby można było się przejechać odjechałem i wróciłem pod garaż i tak jak stanąłem auto zgasło i zdechł w butach... nawet po przełączeniu zapłonu już kontrolki przestały się na tablicy świecić:/... masakra!!!!

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 19 maja 2012, 09:12

kurcze, trzeba przejrzeć instalację z miernikiem... może coś we wtyczkach nie styka, albo gdzies sie kabel przetarł i zwiera do masy...

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 19 maja 2012, 22:34

Nie ma rzeczy niemożliwych więc dzisiaj, schemat w dłoń, znaczy się na ekran:P miernik w rękę i jechana po kolei wszystkich połączeń skrzyni z silnikiem...
Obrazek

Ogólnie, żeby odpalić autko to zajęło mi ok 10 min:p ale uparłem się na tą skrzynię przy okazji... i się opłacało:D



Po tym jak okazało się, że w coupe miałem uszkodzony kick-down, to tutaj znacznie lepiej teraz ten silniczek chodzi:D

Pozdrawiam!!

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 20 maja 2012, 11:18

Pieknie!!!


Środek juz widze poskładany , skrzynia hula , to teraz pakuj dupe do auta i ujezdzaj a garaz szerokim lukiem omijaj :P

Awatar użytkownika
Trooky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 337
Rejestracja: 06 kwie 2008, 13:25
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Trooky » 20 maja 2012, 18:48

No to super, coś niedopięte czy uszkodzone?? Teraz spokojnie do pracy możesz jeździć <ok>

Jak zatankujesz oczywiście :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 22 maja 2012, 19:51

Co mogło być innego jak poprostu kabelki:P Pany ale good newsa mam:P sprzedałem już dzisiaj 7a... w garażu miejsca tyle, że się ganiać można więc teraz czas brać się za to co najważniejsze:) V8 !! oczywiście parę dni przerwy najpierw, na odpoczynek po rozgrzewającym swapie ABK do 90tki:P, ale najważniejsze, że wszystko idzie puki co po mojej myśli:D

Pozdrawiam!!

Awatar użytkownika
Trooky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 337
Rejestracja: 06 kwie 2008, 13:25
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Trooky » 22 maja 2012, 22:02

Szybciutko poszedł silniczek, myslałem że bedizesz sie dłuzej z tym klockiem bawił... <ok>

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 26 maja 2012, 17:52

Żeby nie było, że nic nie robię, bo za długo bez pracy w garażu to ciężko się żyje... :D

Wziąłem się w pierwszej kolejności za przygotowanie elementów zawieszenia przedniego...

Sanie już powoli przygotowane pod V8:
Obrazek

Amortyzator układu kierowniczego już na miejscu:
Obrazek

Wahacze odrestaurowane, czekają do wypłaty na sworznie:P
Obrazek

No i reszta zabawek wyczyszczona, zaciski i jarzma najpierw spolerowane do równiej powierzchni i dopiero pomalowane:)
Obrazek

Na dniach biorę się ostro za przygotowanie mocowanie do silnika... Tylko nadal szukam kogoś kto ma ogarnięty temat sztywnych tulei przedniej ławy (aluminiowych zamiast gumowych) :/

Pozdrawiam!

LU CASH

Post autor: LU CASH » 27 maja 2012, 13:50

Ładnie to wygląda :-)

A jak tam magiel-nie cieknie?Warto sprawdzić,bo poźniej jest troszke zabawy przy wyciąganiu

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 27 maja 2012, 14:09

Przycisk SPORT w automacie nie zmienia nic na pomiarze, to tylko taka roznica ze auto nie redukuje biegu tlko ciagnie do konca po obrotach :)

Ładnie dzialasz Panie <ok>

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 27 maja 2012, 19:14

Dzięki Słonik. Miło, że ktoś z takim doświadczeniem jak Twoje tu zagląda;) LU CASH magiel jest sprawny, to jest ori ten co jeździł ze mną w coupe;) Teraz o ile czas mi pozwoli to postaram się jak najszybciej wrzucić silnik + skrzynia na auto:)

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 01 cze 2012, 17:40

No i ostatnio coś nie mogę się zabrać za pracę w garażu, ciągle coś mi wypada... ale w między czasie dorobiłem sobie zaślepkę, aby wyprowadzić wężami kanały olejowe. Robiłem na wzór tej z 034 Motorsport, a wyszło mi to tak:
Obrazek Obrazek

Wiadomo, że różnica między cięciem CNC a ręcznie w garażu zawsze będzie widoczna:P

No i pocieszające jest to, że teraz trochę $ wpadnie na graty do V8, oraz to, że wstępnie dogadałem się z kolegą Derbiakiem, którego poprosiłem o pomoc w wykonaniu sztywnych tulejek do sań przednich. Tak więc sądzę, że max dwa tyg i sanie będą na gotowca zrobione pod silniczek:D

Pozdrawiam!

LU CASH

Post autor: LU CASH » 01 cze 2012, 19:26

No i gitara <ok>

Działaj dalej a my będziemy podziwiać PotWorA :mrgreen:

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 06 cze 2012, 17:00

I przyszedł w końcu czas na drugą głowicę... teraz jak już wiem, ile szczotek, papieru ściernego itp mi poszło to na wypłatę zapowiadają się hurtowe ilości zakupów, żeby później nie latać co 5 min do sklepu jak to przy pierwszej głowicy było:P

Zaciekawiła mnie jedna rzecz, widać, że chyba komuś coś wpadło kiedyś do jednego z cylindrów (zdjęcie powiększone), ale da się to akurat spolerować, tak aby śladów nie było... tylko co mogło wywołać takie uszkodzenia? Na szczęście zawory i gniazda są całe:)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Pozdrawiam i biorę się dalej za robotę:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl