[B4 Competition] daily car
Z autopsji wiem że takie cos mija i w pewnym momencie możesz być chętny pociać auto na żyletki. Naprawde lepiej dobrze zrobić odrazu.
Ewentualnie można tez robić na MBC tylko posprawdzaj sobie wszystko na tym setupie jak jeździsz:
ciśnienie paliwa, AFR tylko dokładny, bost, stukowe, zapłony (śeiwce) jezeli wszystko podczas prób bedzie sie zachowywało normalnie to duża szansa ze sie nie zepsuje bo przeciez dużo silników na uboższych komuterach miało przeciez doładowanie i jeździło. Kwestia tylko czy jakis element nie pierdyknie lub nie wyjdzie jakieś niedoróbstwo ale to drugie da sie ogarnać nawet wzrokowo.
PS. u Ciebie zrobiłby robote chyba nawet tylko wskaźnik bostu z alarmem:P
Ewentualnie można tez robić na MBC tylko posprawdzaj sobie wszystko na tym setupie jak jeździsz:
ciśnienie paliwa, AFR tylko dokładny, bost, stukowe, zapłony (śeiwce) jezeli wszystko podczas prób bedzie sie zachowywało normalnie to duża szansa ze sie nie zepsuje bo przeciez dużo silników na uboższych komuterach miało przeciez doładowanie i jeździło. Kwestia tylko czy jakis element nie pierdyknie lub nie wyjdzie jakieś niedoróbstwo ale to drugie da sie ogarnać nawet wzrokowo.
PS. u Ciebie zrobiłby robote chyba nawet tylko wskaźnik bostu z alarmem:P
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dobrze dobrze, nie potrzebne mi są Twoje porady. Odpuść sobiemarszall pisze:Z autopsji wiem że takie cos mija i w pewnym momencie możesz być chętny pociać auto na żyletki. Naprawde lepiej dobrze zrobić odrazu.
Ewentualnie można tez robić na MBC tylko posprawdzaj sobie wszystko na tym setupie jak jeździsz:
ciśnienie paliwa, AFR tylko dokładny, bost, stukowe, zapłony (śeiwce) jezeli wszystko podczas prób bedzie sie zachowywało normalnie to duża szansa ze sie nie zepsuje bo przeciez dużo silników na uboższych komuterach miało przeciez doładowanie i jeździło. Kwestia tylko czy jakis element nie pierdyknie lub nie wyjdzie jakieś niedoróbstwo ale to drugie da sie ogarnać nawet wzrokowo.
PS. u Ciebie zrobiłby robote chyba nawet tylko wskaźnik bostu z alarmem:P
marszall pochwal się co ty wystrugałeś a my ocenimy czy nie jest to drut a narazie to tylko gadka szmatka fura Mabra i robi sobie tam co mu się chce i jak mu przeładuje z jakiegoś powodu to on jest tego świadom a od parady tego tam nie zapakował bo nie jest to neon i nie świeci :mrgreen: Mabro kiedy hamownia :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 02 cze 2012, 16:04
ja strugałem wolnossaka, czas na turbo przyjdzie niedługoBronek27 pisze:marszall pochwal się co ty wystrugałeś a my ocenimy czy nie jest to drut a narazie to tylko gadka szmatka fura Mabra i robi sobie tam co mu się chce i jak mu przeładuje z jakiegoś powodu to on jest tego świadom a od parady tego tam nie zapakował bo nie jest to neon i nie świeci :mrgreen: Mabro kiedy hamownia :mrgreen:
http://upload.fototube.pl/pics/2011/05/ ... bfa5a4.jpg
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kiedyś sobie dla jaj wystawiłem to ogłoszenie, nie podniecajcie się tak. Już nawet o tym zapomniałem
A Ty marszall jeśli twierdzisz, że jest tutaj jakieś druciarstwo to współczuje Ci bardzo I gratuluje niesamowitej zdolności wyczuwania drutu. Po tym, że w aucie jest MBC jesteś w stanie stwierdzić, że cały swap to drut. Niesamowite. Idź lepiej dłubać w swoim golfie.
Dajcie sobie spokój.
A Ty marszall jeśli twierdzisz, że jest tutaj jakieś druciarstwo to współczuje Ci bardzo I gratuluje niesamowitej zdolności wyczuwania drutu. Po tym, że w aucie jest MBC jesteś w stanie stwierdzić, że cały swap to drut. Niesamowite. Idź lepiej dłubać w swoim golfie.
Dajcie sobie spokój.
marszall wypolerowałeś elementy w tej 16stce i myślisz że jesteś świetnym zawodowcem mistrzem świata i okolic poka temat do tego wspaniałego golfa i co jest w środku tego motoru 20 letnie tłoki ?? pod turbo ?? przegadujesz się co jest druciarstwem a co nie taki fachowiec światowej sławy jesteś by stwierdzać że jak się wsadzi do auta mbc to jest druciarstwo ?? Mabro sory za ot..
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Koniec tematu odnośnie MBC bo to się już zaczyna przeradzać w rozmowę o jakimś zardzewiałym golfie którego nikt nie widział.
Podsumowując, w aucie został zmieniony program, czyli cała MAPA na ciśnienie 1bar, w związku z czym nie tylko więcej powietrza idzie do auta ale i paliwa etc.
MBC zostało skręcone na doładowanie 1bar, ale to mniej istotne ponieważ dzięki MBC WG otwiera się wcześniej więc auto z mniejszym obrotów lepiej się wkręca.
Ponadto, pośrednio zdiagnozowałem pewną usterkę.
To tyle.
I proszę mi nie wklejać golfów do tematu bo jeszcze ludziom rdza poprzeskakuje.
Koniec tematu.
Podsumowując, w aucie został zmieniony program, czyli cała MAPA na ciśnienie 1bar, w związku z czym nie tylko więcej powietrza idzie do auta ale i paliwa etc.
MBC zostało skręcone na doładowanie 1bar, ale to mniej istotne ponieważ dzięki MBC WG otwiera się wcześniej więc auto z mniejszym obrotów lepiej się wkręca.
Ponadto, pośrednio zdiagnozowałem pewną usterkę.
To tyle.
I proszę mi nie wklejać golfów do tematu bo jeszcze ludziom rdza poprzeskakuje.
Koniec tematu.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
zapomniałeś jeszcze żetrepek pisze:+5 do stabilności na zakrętach.a ta naklejka ferrnando na tej czerwonej rurce to co ona daje ?
+3KM mocy
Poza tym co z tego że za Competition w ori można tyle by dać.marszall pisze:może za ORI competitiona z przebiegiem max 50 tyś. km bym dał ale nie za swapa który defakto wychodzi na druciarstwo, ktoś tu ma mocne mniemanie o sobie
Wolałbym fajnie wyposażonego ori Quattro B4 z Vką na pokładzie niż ori Competitiona.
Compi jest unikalny tylko dla tego że .... to Competition i ma pakiet eskowy.
Poza tym jak to mi powiedział Słoniu na Grabinie:
Coś w ten deseń - piszę z pamięci bo to po kilku Desperadosach było.Compi to gruzja, bieda i nędza z odpadowych części jakie mieli tyle że obwieszona zdesiami z eski.
A co do Mabro to szacuneczek za wkład pracy.
Jak każdy właściciel słusznie wywaliłeś nieszczesne ACZE na jedneosiemte z perspektywami.