Postanowiłem sobie wszystko przy dolocie rozebrać i wyczyścić a potem złożyć i tak przypadkowo znalazłem winowajce szybko spadającego doładowania.
Wcześniej miałem tak ,że ładowało 1 bar w peaku i szybko, wręcz od razu spadało na 08-07 bara a nawet niżej, ale myślałem że to po prostu turbina ma już swoje latka i nie daje rady.
Jednak dzisiaj znalazłem rozerwany wężyk sterujący, idący z n75 do turbo który miał sporą dziurę. Wymieniłem na nówkę.
Po złożeniu i jeździe próbnej w peaku jest aż 1.2 bara :shock: a turbina trzyma programowe 0.9 bar aż do 5700 rpm więc jestem mega zaskoczony i zadowolony, auto jedzie w górnych partiach obrotów odczuwalnie lepiej. Czas na pifko. :mrgreen:
Co do hamulców, cóż na razie dużo powiedzieć nie mogę, hamują dobrze i wszystko jest w porządku. Wg. zaleceń producenta przez pierwsze 200 Km jeździć bez hamowań z dużych prędkości. <buu>
Pozdro
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2013, 20:19 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.
Słonik pisze:ja też wiem :mrgreen: . Samsung chwal sie :!:
:roll:
DeS pisze:Się wydało się. Będzie pan zadowolony, dołączasz do rodziny <ok>
:roll:
chmiel25 pisze:
DeS pisze:Będzie pan zadowolony, dołączasz do rodziny
Czyżby QUATTRO :shock:
:roll:
Mabrothrax pisze:Ano
:roll:
zana pisze:Heh no to już nie masz wyjścia sagem przyznaj się co to będzie bo milczysz a ludzie sami historie piszą :lol:
:->
Nio dobra, wiec z nowosci to doszla paczuszk od Desa, z ramka do przyciskow w konsoli sordkowej <ok> a reszta, hm w czwartek lub piatek jak wroce do domu :-o