Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 TDI] Przewody wtryskowe

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
SaubeR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 15 lip 2010, 19:10
Lokalizacja: Bochnia

[b4 1.9 TDI] Przewody wtryskowe

Post autor: SaubeR » 31 maja 2012, 19:18

Witam
Chciałem się zapytać czy przy wymianie wtysków z jednospręzynowych na dwuspręzynowe próbował ktoś nagiąć konćówki przewodów wtryskowych tak zeby pasowały do dwuspręzynowych, czy dużó trzeba daginać? Czy wogóle da się to zrobić?
Ostatnio zmieniony 31 maja 2012, 21:54 przez SaubeR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 31 maja 2012, 19:41

SaubeR, Domyślam się, że dwu sprężynowe są nieco dłuższe? Wygięcie przewodów nie powinno być aż tak wielkim problemem. Oczywiście to tylko moja teoria... w praktyce nie testowałem ;-)

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 31 maja 2012, 20:01

andi77 pisze:Wygięcie przewodów nie powinno być aż tak wielkim problemem.
Wydaje mi się że to może być jednak problem ;-) W przewodach jest dość spore ciśnienie i przy naginaniu można zmniejszyć średnicę wewnętrzną lub całkiem zagiąć, te przewody są wykonane z dość twardego materiału.
Same przewody można bez problemu kupić, ja sprzedawałem do dwusprężynówek po 50 pln za komplet.

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 31 maja 2012, 20:33

Nie polecam naginania. Skoro u niektórych pozbawienie tych plastikowych dystansów między przewodami powodowało problemy to wydaje mi się, że nagięcie przewodów może powodować problemy.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 31 maja 2012, 21:12

SaubeR, _uwaga

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 01 cze 2012, 22:14

Również uważam że naginanie nie jest dobrym pomysłem, i jestem zwolennikiem myśli, że każda rzecz została odpowiednio policzona pod względem wytrzymałości tak jak została zaprojektowana - z dużym zapasem ale jednak. A klekot jak to klekot - cały czas się telepie, więc nie polecam :-)

Awatar użytkownika
SaubeR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 15 lip 2010, 19:10
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: SaubeR » 03 cze 2012, 17:39

Przewody od nowszych i mocniejszych audi i vw podejdą bez problemu?Są takie same tak?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 03 cze 2012, 17:48

SaubeR pisze:Przewody od nowszych i mocniejszych audi i vw podejdą bez problemu?Są takie same tak?
1.9 TDI 90KM/110KM mają takie same przewody.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl