[B4 2.3 NG] Wolne oborty problem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
[B4 2.3 NG] Wolne oborty problem
No wiec ja tez mam problem tylko nie wiem jak go rozwiazac , auto po przejechaniu okolo 50-60 km nagle zaczyna wchodzic na 1500-1600 obr po wylaczeniu silnika i ponownym uruchomieniu jest 900. Gdy chodzi na tych 1500 obr odlaczam kostke od krokowca i nie ma zmiany w pracy silnika , czujnik temp tez nie wplywa na prace silnika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
problem chyba rozwiazany , sonda była sprawna ale ktos do grzałki sondy doczepil przewod ktory nie wiadomo do czego jest (jakis dodatkowy) i kable poskrecal tak ze robilo sie przebicie az do dzis. Zaczeło caly czas wywalac 2 bezpieczniki od grzalki sondy i sterownika. Po paru probach zaczeło sie kopcic z kabli. Elektryk wymienil kawalek wiazki , sprawdzil sonde , wyregulowal gaz i pb jeszcze raz. Przestały falowac oborty na gazie nie szarpie i dosyc duzo dzisiaj jezdzilem i nic sie nie dzialo
Podepnę się do tematu.
Mam male pytanie dotyczące tego samego silnika.
Czemu podczas pracy silnika (silnik rozgrzany) mierząc napiecie na wtyczce od wtrysku rozruchowego , ta niebieska przy kolektorze dzieje się tak :
1. Wpinam plus we wtyczkę i minus też we wtyczkę napięcie jest 0,0 V i tak powinno być.
Bo rozruchowy ma dzialać tylko na zimnym silniku krótki czas a później się wylączać.
2. Wpinając plus we wtyczkę a minus do klemy ujemnej napięcie wynosi ponad 12,5 V czyli jest, a wg mnie być nie powinno.
Co tu jest grane ????
Aha i proszę by ktoś zmierzyl na silniku NG ile wynosi rezystancja na czujniku temperatury dwupinowym , pomiędzy dwoma pinami, w czasie jak wlącza się wentylator.
Ten moment mnie interesuje .
U mnie wynosi on ok 386- 390.
Dziękuję za odpowiedź.
Mam male pytanie dotyczące tego samego silnika.
Czemu podczas pracy silnika (silnik rozgrzany) mierząc napiecie na wtyczce od wtrysku rozruchowego , ta niebieska przy kolektorze dzieje się tak :
1. Wpinam plus we wtyczkę i minus też we wtyczkę napięcie jest 0,0 V i tak powinno być.
Bo rozruchowy ma dzialać tylko na zimnym silniku krótki czas a później się wylączać.
2. Wpinając plus we wtyczkę a minus do klemy ujemnej napięcie wynosi ponad 12,5 V czyli jest, a wg mnie być nie powinno.
Co tu jest grane ????
Aha i proszę by ktoś zmierzyl na silniku NG ile wynosi rezystancja na czujniku temperatury dwupinowym , pomiędzy dwoma pinami, w czasie jak wlącza się wentylator.
Ten moment mnie interesuje .
U mnie wynosi on ok 386- 390.
Dziękuję za odpowiedź.
Sterowanie rozruchowym odbywa się za pomocą masy.primo121 pisze: 1. Wpinam plus we wtyczkę i minus też we wtyczkę napięcie jest 0,0 V i tak powinno być.
Bo rozruchowy ma dzialać tylko na zimnym silniku krótki czas a później się wylączać.
2. Wpinając plus we wtyczkę a minus do klemy ujemnej napięcie wynosi ponad 12,5 V czyli jest, a wg mnie być nie powinno.
Co tu jest grane ????
12V jest stałe a na krótko pojawia się przejście na (-).
Sprawdź czy w drugim pinie masz przejście na masę (brzęczyk piszczy)?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
- kroliqster
- Forum Audi 80
- Posty: 253
- Rejestracja: 08 kwie 2011, 11:08
- Lokalizacja: Central Europe
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1628
- Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 JS
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
ja mam podobny problem przed chwila odkryłem coś szokującego https://audi80.pl/b4-23-ng-brak-srub ... htm#755037
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
a wiec lewego powietrza nie ma pokleilem gume , pozakladalem opaski itp ale zimny silnik na benzynie chodzi bardzo nierowno i kopci na czarno nie wkreca sie , troche sie zagrzeje i jest ok na gazie tez gdy zimny strasznie nierowno chodzi po zagrzaniu ok ale nieraz po puszczeniu gazu obroty leca do 0 i powoli sie podnosza. Po dluzszej jezdzie zawieszaja sie na 1500 i dopiero po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu jest 900 . Wymienilem jeszcze kopulke i palec BERU.