Audi S2 LIMO by elmlody - update - str 10 - new calipers
- Kelis.Zx145
- Forum Audi 80
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
- Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
- Kontakt:
Pompa jeszcze nie założona... bo się okazało że to z pierwszych modeli rs2, jakaś inna... ...ale póki co seryjna wyrabiai28 pisze:Widziałem na żywo sprzęcik, akurat byłem w odwiedzinach, zresztą pompę tyż. Założona już ?
Heh dzięki chłopaki... Uwielbiam to auto :mrgreen: a modzenie przy nim to sama przyjemność... a zaczynam od najważniejszego - bezpieczeństwa <ok> ... raz już to przerabiałem przy passacie 4.2 V8, i drugi raz różnych niebezpiecznych przygód wole uniknąć.... a oryginalne zaciski z s2 to szit totalny przy nawet seryjnej mocy :-x :-x ...SzymekB pisze:IC69 napisał/a:
elmlody napisał/a:
tylne zaciski od nowego Porsche 997 GT2... 8-)
Do tego ORYGINALNA (audi parts) tarcza 330mm z Audi S8 i nowe klocki.
Nie no, ten znowu swoje... <ok>
No dokładnie, znowu zaczyna .... :mrgreen:
1 z 306, jak to pięknie brzmi :mrgreen:
hahaha Ty zdrajco! Powinieneś BANA dostać na wieczność na wszystkich forach Audi.. a tak na poważnie to zazdroszczę odbudowanej od podstaw EVO 6 <ok> postaram się zrobić tak aby zawsze być tylko metr z tyłu 8-)andrzej113 pisze:I kolejne kilogrami do nie lekkiej już budy b4...
Jak będziesz tak dokładał i dokładał to i 2 bary nie wystarzą i "japończyki" zaczną Cię połykać... dobrze że chociaż będzie czym hamować to w dupę nie wjedziesz...
Czekam na następne update-y bo to jeszcze nie połowa drogi do końca :shock:
Pozdro
Masz tu film :
<oki>
Dzięki chłopaki... cena wcale nie taka wygórowana, ja lubię okazję i to była MEGA okazja...
Będą dalsze zmiany tylko nie wiem jak szybko... jest dużo innych wydatków, a najgorszy jest czas... ciągle go brak... gratów leży cały garaż :mrgreen:
Stay Tune 8-)
Tak tak, wyrabia, bo tam była większa średnica już w seryjnej S2, ale nie idzie podłączyć tych 4 sekcji osobno, czy nie wiadomo jak to ma siadać ?elmlody pisze:Pompa jeszcze nie założona... bo się okazało że to z pierwszych modeli rs2, jakaś inna... ...ale póki co seryjna wyrabiai28 pisze:Widziałem na żywo sprzęcik, akurat byłem w odwiedzinach, zresztą pompę tyż. Założona już ?
A z tą stertą gratów, to widzę podobnie jak u mnie. :mrgreen:
eeee za dużo tego, we wrocławiu już dwie... więc trzeciej nie będzie... ja wolę rarytasy 8-)Niki20 pisze:Następne Twoje auto to będzie zapewne RS2 <ok>
a daj spokój... człowiek chce a nie może wykończę swoją seryjną i dopiero będe myślał i zmieniał na tą z rs2 :mrgreen:i28 pisze:Tak tak, wyrabia, bo tam była większa średnica już w seryjnej S2, ale nie idzie podłączyć tych 4 sekcji osobno, czy nie wiadomo jak to ma siadać ?
A z tą stertą gratów, to widzę podobnie jak u mnie. :mrgreen:
A jak tam twoje heble
Najprostsze podejście.elmlody pisze: a daj spokój... człowiek chce a nie może wykończę swoją seryjną i dopiero będe myślał i zmieniał na tą z rs2 :mrgreen:
A jak tam twoje heble
U mnie wykiełkowały nowe, stare pomysły, już zacząłem delikatne polowanie na przód. :mrgreen: Te potwory Marcinowe nie podejdą, sprawdziłem, za mało na nie 17" i z tarczą byłby problem... A tył ma się bardzo dobrze.
Ostatnio zmieniony 06 cze 2012, 00:56 przez i28, łącznie zmieniany 1 raz.
No to leć do Cinka , on ma chyba jeszcze przedni setup rs2, a to na pewno wejdzie na 17i28 pisze: Te potwory Marcinowe nie podejdą, sprawdziłem, za mało na nie 17" i z tarczą byłby problem
Jak ja dawno tego auta nie widzialem... A tu takie czary sie wyrabiaja
Kiedy z motorownia ruszasz? Czy jeszcze glodu nie ma i wystarcza czipsnieta seria
Do Ciebie to przyjedzie niedługo nie tylko na dłubanie przy motorze, ale też na GRATISowe pranie wnętrza
heh, kto wie :mrgreen: :mrgreen:trepek pisze: To może RS2 limo?