[audi 80 b3 1.8 75km] samochod nie odpala
[audi 80 b3 1.8 75km] samochod nie odpala
witam, mam problem z autem. Nie chcial odpalic wiec wymienilem swiece kable czujnik temperatury plynu chlodniczego i nadal nie pali akumulator w pelni sparwny rozrusznik kreci sie prawdidlowo cekwa daje iskre. Nie mam pojecia co moze byc przyczyna pompka paliwa rownierz dziala bo wczoraj udalo odpalic mi sie go 1 jedny raz od kad mam ten problem i silnik byl zalany od prob odpalenia pochodzil chwile zgasilem i potem znowu nie odpalilem nawet na popych raz probowalem i tez nic. Macie jakies pomysly co moze byc? Rozrzad chyba sprawny bo nie slyszalem zadnego chuku aby sie zepsul. prosze o pomoc:)
Sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu i czy jest iskra na świecy, może być czujnik halla w aparacie zapłonowym (jeżeli go masz bo nie znam Twojego silnika), sprawdź też czy są wszystkie masy głównie na silnik, sprawdź czy nie przeskoczył pasek rozrządu np o 1 ząb. Napisz coś wiecej o silniku, czy to jednopunkt wielopunkt czy gaznik,
- Wino
- Forum Audi 80
- Posty: 1015
- Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
- Imię: Wino
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Jeśli oznaczenie takie jak w jego opisie (RU) to jest to gaźnik ze ssaniem ręcznym, brak czujnika Hala. Tyle że to co napisał krywro913 wyklucza praktycznie wszystkie możliwe usterki jaki przychodzą mi do głowy. Jest to bardzo prosty silnik i gaźnik jeśli jest iskra i dawka paliwa to nie mam pojęcia czemu nie chce odpalić. Prawdopodobnie ma za słabą iskrę bądź za małą dawkę paliwa.
Ostatnio zmieniony 08 cze 2012, 21:09 przez Wino, łącznie zmieniany 1 raz.
To pozostaje tylko sprawdzenie ustawienia zapłonu, a może któryś zawór się nie domyka, można sprawdzić ciśnienie na tłokach, żeby wykluczyć uszkodzenie silnika. Skoro nie ma Hala to musi być coś innego co rozdziela iskre, może czujnik położenia wału.
[ Dodano: 2012-06-08, 21:23 ]
no chyba że jest zwykły przerywacz w aparacie zapłonowym (tzw młoteczek)
[ Dodano: 2012-06-08, 21:23 ]
no chyba że jest zwykły przerywacz w aparacie zapłonowym (tzw młoteczek)