Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C3 2.0 NG] SŁABY, NIE POKAZUJE TEMPERATURY

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Tomanhez
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 17 sty 2011, 21:55
Lokalizacja: Łódź

[C3 2.0 NG] SŁABY, NIE POKAZUJE TEMPERATURY

Post autor: Tomanhez » 10 cze 2012, 11:26

Witam.

Kupiłem audi 100 2.0 + LPG pięcio cylindrowe, mam problem bo auto słabo wkręca sie na obroty tzn : na gazie jest dość słaby w sumie na pierwszej przepustnicy słabo ale na drugie ciut lepiej choć według mnie powinien rwać, obroty nie falują nie gaśnie , odpalam z benzyny, na benzynie jak by chciał zgasnąć muszę wciskać gaz na max jak wejdzie powyżej 1.5 to nie zgaśnie na benzynie W OGÓLE nie ma siły nie jedzie, może do 3.5 - 4 tys... , od odpalenia świeci się kontrolka od temperatury w sumie to miga i nie wskazuje temperatury na zegarach.

Mam pytanie do was od czego zacząć z tym wszystkim, wiem że zmienie filtr, sprawdze katalizator, sprawdze dolot czy jest szczelny ale nie wiem gdzie jest czujnik od temperatury od zegarów(gdzieś czytałem że na krućcu?) czy on może być winny temu? wentylator się włancza czyli 2 czujnik jest dobry, na alledrogo znalazłem taki czy to będzie dobry ?( innych nie ma ) http://moto.allegro.pl/czujnik-temperat ... 20455.html

Wiem że chaotycznie pisze. Sory
Pozdro

spnsr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 10 wrz 2009, 13:38
Lokalizacja: Tychy

Post autor: spnsr » 11 cze 2012, 23:02

po pierwsze NG to silnik 2.3 na mechanicznym wtrysku i to ze ci tyle idzie na gazie to zadna nowosc, czujnik temp znajdziesz po prawej sterniez przodu silnika, gdzie waz z chlodnicy idzie do bloku silnika. 4 pinowy dolny odpowiada za wskazanie temp. nadesce.
od czego zaczac? kody blyskowe.

Tomanhez
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 17 sty 2011, 21:55
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomanhez » 11 cze 2012, 23:17

Kolego dzięki za odpowiedź, co do tego że nie mam silnika ng to nie masz racji mam dokładnie taki jak ten http://otomoto.pl/audi-100-c3-2-3-po-li ... 78895.html tez mam 91 rok tylko w dowodzie mam 2.0 a w rzeczywistości chyba jest ten, po szukaniu na allegro widziałem 5cyl nie ng i NG które miały jeszcze ciut inne "połączenia tych różnych przewodów" a mój silnik jest dokładnie taki sam jak ten.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 12 cze 2012, 10:51

A może to AAR?

snakemz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 30 maja 2010, 11:13

Post autor: snakemz » 13 cze 2012, 10:28

2.0 byl montowany w Audi 90 kod silnika PS

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 13 cze 2012, 11:29

Zobacz na bloku (pomiedzy 3 a 4 świecą jaki masz silnik)
w latach 89-91 (o ile z tych lat jest auto ) to było tylko 10 silników 5cyl :-).

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 13 cze 2012, 14:51

sprawdź dokładnie jaki masz silnik a potem będziemy działać :D spnsr dobrze Ci powiedział czujnik po prawej stronie jak woda idzie do silnika tam jest ten króciec i ten większy czujnik odpowiada za temp na zegarach

Awatar użytkownika
kroliqster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 08 kwie 2011, 11:08
Lokalizacja: Central Europe
Kontakt:

Post autor: kroliqster » 13 cze 2012, 16:30

w linku ktory podales jest silnik 2.3 a nie 2.0

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 13 cze 2012, 16:36

no bo autor sam w koncu nie wie jaki ma motorek

snakemz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 30 maja 2010, 11:13

Post autor: snakemz » 15 cze 2012, 10:15

a po czym to poznales ?? ja mam 90 b3 2.0 r5 i silnik z 2.3 niczym sie praktycznie nie rozni .

Tomanhez
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 17 sty 2011, 21:55
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomanhez » 16 cze 2012, 23:40

Sprawdzę to oznaczenie w poniedziałek i dam znać, poznałem to tylko po tym że widziałem kilka identycznych silników w autach na allegro i każdy był 2.3 zrzuce jeszcze fotkę silnika w pon.

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 16 cze 2012, 23:43

foty pomogą :D

Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 17 cze 2012, 12:21

snakemz pisze:a po czym to poznales ?? ja mam 90 b3 2.0 r5 i silnik z 2.3 niczym sie praktycznie nie rozni .
2.0 r5 nie ma vacum pompy

[ Dodano: 2012-06-17, 12:26 ]
https://audi80.pl/90-20-ps-olej-na-l ... t66703.htm temat z 2.0 PS i fota silnika <ok>

[ Dodano: 2012-06-17, 12:30 ]
https://audi80.pl/23-ng-b4-lpg-probl ... t49232.htm temat z fot. 2.3 NG <lol>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl