Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[all] czy istnieje sposób na pylące klocki hamulcowe?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 14 cze 2012, 22:30

na białych felach kaźde będą pylić... :-|

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 15 cze 2012, 05:09

Cena cos ok 250 zł z tego co pamietam.W Wawie swego czasu miał je tylko Tomson
http://www.tomson.com.pl/.
Wiadomo ze kazde bedą zostawiac jakis nalot na feldze.Tutaj pomoze tylko codzienne mycie kółek.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 15 cze 2012, 11:43

Nie ma klocków które nie pylą i chyba takich nigdy nie będzie, przecież musi się ścierać inaczej by nie hamowało...

Co do samych klocków, może są mniej i więcej pylące ale ogólnie wszystkie pylą. Wcześniej miałem TRW w Tarczach Mikoda GT i pyliło strasznie, teraz mam tarcze ATE i klocki TRW i nie pyli się prawie nic.

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 15 cze 2012, 13:53

sagem pisze:Nie ma klocków które nie pylą i chyba takich nigdy nie będzie, przecież musi się ścierać inaczej by nie hamowało...

Co do samych klocków, może są mniej i więcej pylące ale ogólnie wszystkie pylą. Wcześniej miałem TRW w Tarczach Mikoda GT i pyliło strasznie, teraz mam tarcze ATE i klocki TRW i nie pyli się prawie nic.
Ja mam zestaw TRW (klocki + tarcze) i pyli to to jak cholera.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 15 cze 2012, 16:28

sagem, hamować by hamowało bo moznaby zrobić klocek z dość twardego tworzywa, tylko wtedy zamiast klocków wymieniałoby sie tarcze o wiele częsciej. Niestety ale klocek do jazdy codziennej zawsze bedzie pylił, musi być miekki by działać w niskich temperaturach.

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 30 cze 2012, 22:13

odpowiedź na pytanie z pierwszego posta - hamować silnikiem ! hamulca używać tylko do zatrzymywania się

konradzki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 31 sie 2009, 13:02
Lokalizacja: Wolbórz

Post autor: konradzki » 01 lip 2012, 13:01

dokladnie trzeba hamowac silnikiem, a nie tylko pedal
jak zawsze hamuje silnikiem i na klockach zrobilem juz 70 tys ( a nie byly nowe jak kupilem auto)

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 01 lip 2012, 15:43

do pylenia trzeba się przyzwyczaić, to że jednemu pyli więcej drugiemu mniej tez zależy od stylu jazdy jak ktoś się turla bo turla wiadomo a jak ktoś ciągle zapier... to wiadomo co się dzieje

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl