[b3 1.8 pm] nie pali na benzynie
Paliłem na lpg bo nie miałem benzyny bo przewód paliwowy miałem dziurawy, ostatnio 2 razy zalałem po 5 litrów bo nie chciał z gazu załapać i potem te 10 litrów na ulicy się znalazło.. Kasa w błoto. Wiem jak pracuje membrana w parowniku:) Zielony to ja byłem jak nie miałem samochodu jeśli chodzi o mechanikę. Z czasem człowiek zaczął się interesować, to z pomocą różnych książek i info od klubowiczów naprawiać sam samochód. Ale nie róbmy OT. Auto pali normalnie teraz. Dzięki za pomoc. Temat można zamknąć
- morris4life
- Forum Audi 80
- Posty: 86
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 10:19
- Lokalizacja: Gdańsk
Witam - odświeżę kotleta.
Mam Audi 80 B3 - silnik to 1.8 PM na monowtrysku.
Mam problem z odpalaniem auta na PB. Nie chce wogóle zapalić na PB. Posiadam gaz II gen. i na LPG samochód pali od kopa.
Wydaje mi się, że może to być problem wtrysku. Nie chcę spędzić kolejnych dni na wypytywaniu o kolejne kroki naprawy więc pytam od razy jak sprawdzić czy idzie prawidłowe napięcie na wtrysk.
Prosiłbym, jeśli to możliwe, o wyłożenie tematu jak chłopu na roli Nie jestem ekspertem od elektryki, ale i nie głąbem.
Konkretnie chodzi mi coś w stylu - na którym pinie wtyczki przy wtrysku sprawdzić napięcie i w jakiej sytuacji (np. przy 2 pozycji na stacyjce powinno być na tym pinie tyle a na tym tyle)
Aaaa... i jeszcze jedno - jak sprawdzić przekaźnik, który jest od gazu - Thomson26 pokazał go w swoim poście do tego tematu??
Mam Audi 80 B3 - silnik to 1.8 PM na monowtrysku.
Mam problem z odpalaniem auta na PB. Nie chce wogóle zapalić na PB. Posiadam gaz II gen. i na LPG samochód pali od kopa.
Wydaje mi się, że może to być problem wtrysku. Nie chcę spędzić kolejnych dni na wypytywaniu o kolejne kroki naprawy więc pytam od razy jak sprawdzić czy idzie prawidłowe napięcie na wtrysk.
Prosiłbym, jeśli to możliwe, o wyłożenie tematu jak chłopu na roli Nie jestem ekspertem od elektryki, ale i nie głąbem.
Konkretnie chodzi mi coś w stylu - na którym pinie wtyczki przy wtrysku sprawdzić napięcie i w jakiej sytuacji (np. przy 2 pozycji na stacyjce powinno być na tym pinie tyle a na tym tyle)
Aaaa... i jeszcze jedno - jak sprawdzić przekaźnik, który jest od gazu - Thomson26 pokazał go w swoim poście do tego tematu??