Cześć,
Sorry jeśli już było, ale za cholerkę nie mogę znaleźć tego :-| po przejechaniu ok 4km zapala mi się kontrolka temperatury ( ten taki jaki stateczek). Niestety wskazań na liczniku nie sprawdzę bo przy okazji wiem że walnięty jest licznik temp + paliwa ( już przeczytałem że najprawdopodobniej stabilizator + styki), jeśli to coś powie to przy ciężkich bólach dochodzi na nim do 70C.
Dziś przejechałem 15km otworzyłem maskę i tak: górny wąż gorący, dolny tak samo, chłodnica tak samo, a zbiorniczek wyrównawczy zimny. Odkręciłem go i od razu słychać było bulgotanie + poziom wody w zbiorniczku poszedł do góry. Nie odpowiem na pytanie czy się włącza wiatrak, nie zauważyłem tego, wiem że jak zewrę styki od niego to się włączy.
Teraz pytanie, czy to sprawka jakiegoś czujnika, że włącza sie kontrolka ? Jutro rozmontuje licznik i spróbuję naprawić wskaźnik temp+paliwa, może wtedy będzie coś łatwiej...
[B4 ABT] kontrolka temperatury
Po rozgrzaniu powinno być ciśnienie w układzie chłodzenia. Nadmiar ciśnienia upuszcza korek.art_ pisze:A zachowanie po odkręceniu nakrętki zbiorniczka jest normalne ?
[ Dodano: 2012-06-03, 23:26 ]
Oczywiście napraw wskaźnik temperatury i wtedy uzyskasz pewność, że się nie przegrzewa (ewentualnie sprawdź VAG-iem temperaturę).
Np. walnięta uszczelka pod głowicą może powodować objawy które opisałeś.
ale w przypadku walniętej uszczelki, na bagnecie znajdowałaby się maź koloru masła ? Takiego czegoś nie zauważyłem. Ale wpierw tak jak mówisz, rozbiorę zegary i podłącze pod VAG'a
zrobione, wymienione. Wskazania temperatury przy których włącza się lampka: ok 60 stopni ( ostatnia kreseczka tam gdzie ich jest tak dużo). Przejechałem 1,3km i wtedy kontrolka się zapaliła. Jakieś dalsze instrukcje ? teraz biały czujnik ?:) można go jakoś sprawdzić ( oporność) czy od razu wymiana ?
zrobione, wymienione. Wskazania temperatury przy których włącza się lampka: ok 60 stopni ( ostatnia kreseczka tam gdzie ich jest tak dużo). Przejechałem 1,3km i wtedy kontrolka się zapaliła. Jakieś dalsze instrukcje ? teraz biały czujnik ?:) można go jakoś sprawdzić ( oporność) czy od razu wymiana ?