Witam wszystkich zarówno tych chcących pomóc jaki tych szukających pomocy . Mój problem tkwi mam nadzieje, że we wtryskiwaczach ponieważ w autku po porządnym rozgrzaniu spadają obroty tak mniej więcej od 100-200 obrotów w dół. Od razu napisze że samochód ma nowe filtry przepłukany zbiornik paliwa zregenerowaną pompę paliwa i nową uszczelkę pod głowicą (wtryski widać po smarze na ich gwintach, że były wyciągane przed planowaniem głowicy więc raczej powinny dać się odkręcić). Dlatego właśnie mojego problemu upatruje we wtryskiwaczach tym bardziej że mechanior który robił mi uszczelkę powiedział że jeden z wtrysków brzydko wygląda. Na oko to podobno chłop zmarł

dlatego chciałbym w końcu je wyciągnąć i zawieź na sprawdzenie i ewentualną wymianę końcówek. Po odkręceniu wężyków od pompy pierwszy i drugi wtrysk od strony kabiny jest łatwo dostępny, niestety dwa pozostałe są przysłonięte pompą paliwa i boje się że będzie problem z ich wyjęciem.
1. Po pierwsze czy da się je wyciąga bez odsuwania pompy paliwa a jeśli nie to czy koniecznie trzeba ja wyjąć, czy da się jakoś odchylić lub rozwiązać to w jakiś inny sposób.
2. Po drugie nie mam klucza do ich odkręcenia wiem że jego rozmiar to 27 ale jaka powinien być jego głębokość aby dojść do tych dwóch problemowych wtrysków, jestem z Białegostoku może któryś z forowiczów posiada takowe narzędzie i jest skłonny go użyczyć (oczywiście oboje bylibyśmy zadowoleni z dokonania tej przyjacielskiej przysługi

).
3. Po trzecie słyszałem że po ruszeniu wtrysku jest tam jakaś podkładka którą koniecznie należy wymienić na nową czy jest to prawda.
4. No i po czwarte prosił bym o jakieś rady dotyczącej tej operacji.