Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1,9 1Z] Dziwny objaw turbiny

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mody86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 09 cze 2008, 22:14
Lokalizacja: Katowice

[80 B4 1,9 1Z] Dziwny objaw turbiny

Post autor: mody86 » 20 cze 2012, 18:11

Witam,
mam taki problem że jak depnę do oporu to turbina w okolicy 3tyś. obrotów faluje( włącza się i wyłącza) słychać że raz pompuje mocniej raz mniej. Od czego mogę zacząć sprawdzanie?? Dodam że nie dawno był wymieniony N75 i mam softa od kostrza.

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 20 cze 2012, 19:37

A jesteś pewny że to turbina. Może nastawnik daje o sobie znać.
Jak testowałem sterowniki u MUNIOR-a też miałem podobny objaw na jednym. Występowało to grubo ponad 3500 obrotów i objawiało się sekundowym przerywaniem.
Na innym wszystko było ok.
Podepnij na próbę starego kompa jak masz i sprawdź czy na nim też się tak będzie działo.

Awatar użytkownika
mody86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 09 cze 2008, 22:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mody86 » 20 cze 2012, 22:53

ale to przez to że program jest za mocny to może nastawnik wcześniej dać znać o sobie w taki sposób?? Mam starego kompa to podepnę zobaczyć czy ten objaw się straci. Czy jestem pewny to raczej tak skoro słychać że turbina "świszczy" później cichnie i tak w koło dopóki nie odpuszczę gazu, a czasami ciągnie jak głupi i oczywiście autem szarpie. A jakby to był nastawnik to turbo było by słychać ciągle a tylko obroty by falowały, dobrze myślę czy nie koniecznie??

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 21 cze 2012, 14:58

Szczerze to Ci powiem jak podłaczysz manometr i zobaczysz ze dobija Ci pewnie ponad 1bar wtedy n75 otwiera Ci powietrze na gruszke, gruszka ciagnie sztange turbiny, aby ja przychamowac dlatego takie masz wrzenie, jak przychamuje sie turbawka spada cisnienie i dalej kreci turbo u mnie tez tak bylo to sobie o 2 obroty cofnelem sztange:)
:-D :-D :-D Mój Avanturnik :-D :-D :-D
b4-1z-avant-moj-avanturnik-t69144.html

1z+chip(Kostrz)+wtryski 0.216+pompa 11mm (munior)+gt1549s+brak kat+brak egr + SKRZYNIA FHN
Do odsprzedania wtryski afn i turbo t-2

Awatar użytkownika
mody86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 09 cze 2008, 22:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mody86 » 21 cze 2012, 19:16

o to cenna uwaga bo turbo miałem w regeneracji to pewnie paprochy coś spierdzielili.

[ Dodano: 2012-06-25, 16:12 ]
Po ustawieniu WG )było o tyle gorzej że nie szarpało ale turbina nie ciągnęła jak powinna. Ciśnienie zmierzyłem i tak jak pisałem wcześniej podaje raz mniej a raz więcej. Co jeszcze mogę sprawdzić??

[ Dodano: 2012-06-26, 22:22 ]
Dzisiaj jak jechałem autem to wszystko było normalnie, czyli ładowała równo. Postaram się jeszcze sprawdzić ciśnienie jakie daje w obu przypadkach. Co to może być za problem. POMOCY!!!

[ Dodano: 2012-06-29, 22:59 ]
Na starym kompie nie ma czegoś takiego. Zawsze chodzi równo nie ma tego objawu.Ma ktoś jakiś pomysł co by to mogło być??

[ Dodano: 2012-07-01, 22:25 ]
jeszcze jeden objaw który zauważyłem, mianowicie przy delikatnym przyśpieszaniu nie ma tego i ciężko mi przekroczyć 4 tyś obr powyżej 3-go biegu.
Może to świadczyć o nastawniku??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga