[B4 2.3 NG] Wolne oborty problem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
U mnie było bez różnicy jakie zasilanie.Była przerwa w ścieżce,był błąd przepływki,sterownik wchodził w tryb awaryjny.Ale czy to by mialo wplyw jezeli ja jezdze na LPG ?
[ Dodano: 2012-06-21, 22:12 ]
U mnie było tak że jeśli jeździłem na pierwszej przepustnicy to było oki.Talerz nie podnosił się na tyle wysoko by dotrzeć do przerwy na potencjometrze.Jak podciągnąłem wyżej to talerz dochodził do maksymalnego wychylenia a tam była przerwa w ścieżce i łapał byka.Tu może być przerwa juz na początku i po lekkim dodaniu gazu już jest błąd.maciek1006 pisze:dziwne jes to ze po zgaszeniu chdzi troche dobrze i znowu wchodzi na 1500 obr
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
Przeplywka ma kostkę z lewej strony,zdejmij gumę z góry,wypnij wtyczkę,wepnij omomierz pomiędzy piny,są trzy,i tak kolejno miedzy każdy i obserwuj czy opór równomiernie wzrasta czy spada podnosząc talerz do góry czy w dól.Mi przy prawie maksymalnym otwarciu wskakiwało zero a ciut wyżej znów pokazywał się opór na mierniku.
u mnie chyba problem rozwiazany tzn wymienilem czujnik temp.wody (szary) wczesniej mialem orginal pozniej wymienilem go na topran(dziadostwo) a teraz kupilem w IC za 43zl nie pamietam jakiej firmy i jak narazie wszystko jest ok choc dzisiaj nie bylo az tak goraco ale temp wczesniej (na starym czujniku) mialem ok 98stopni a teraz 91 i wszystko jest ok jutro ma byc cieplej wiec jak pojezdze to dam znac co i jak