Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] Wolne oborty problem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 18 cze 2012, 23:51

jak jest zimny i chodzi na benzynie , odlaczajac czujnik 2 pin silnik nie kopci ale utrzymuje za male obroty i tez nie za rowno chodzi , na gazie tez nierowno , dopiero po nagrzaniu jest ok , odlaczenie tego czujnika nie wplywa na zawieszanie sie obrotow.

Awatar użytkownika
andi00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 10 lip 2011, 12:59
Lokalizacja: Bytom

Post autor: andi00 » 21 cze 2012, 07:39

i jak rozwiazal juz ktos problem stojacych obrotow (1500rpm) bo mam ten sam problem

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 21 cze 2012, 10:44

U mnie problem tkwił w przeplywce,ale silnik wchodził na 2000 obrotów a po zgaszeniu i odpaleniu było normalnie.Na ścieżce potencjometru była przerwa.Wyłapałem ją miernikiem wpinanym w kostkę przepływki i podnosząc talerz w górę.

Awatar użytkownika
andi00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 10 lip 2011, 12:59
Lokalizacja: Bytom

Post autor: andi00 » 21 cze 2012, 13:04

a moze ktos wie gdzie jest przeplywka i czy wogole jest w 2,0l AAD??

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 21 cze 2012, 20:43

PICEK1 pisze:U mnie problem tkwił w przeplywce,ale silnik wchodził na 2000 obrotów a po zgaszeniu i odpaleniu było normalnie.Na ścieżce potencjometru była przerwa.Wyłapałem ją miernikiem wpinanym w kostkę przepływki i podnosząc talerz w górę.

Ale czy to by mialo wplyw jezeli ja jezdze na LPG ?

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 21 cze 2012, 20:52

może talerzyk Ci się przycina? lub krokowy zacina

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 21 cze 2012, 21:01

to znaczy ja juz mierzylem napiecie na kostce od silniczka krokowego w chwili gdy wchodzi na 1500 obr jest 1V , a gdy zgasze odpale auto chodzi na 900 obr jest 7V , czyli tak jakby cos przestawalo sterowac krokowym , talerzyk sie nie zacina sprawdzalem

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 21 cze 2012, 21:03

hmm może kabel jakiś naderwany?

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 21 cze 2012, 21:11

no mozliwe , tylko teraz jak cos znalezc , dziwne jes to ze po zgaszeniu chdzi troche dobrze i znowu wchodzi na 1500 obr

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 21 cze 2012, 22:09

Ale czy to by mialo wplyw jezeli ja jezdze na LPG ?
U mnie było bez różnicy jakie zasilanie.Była przerwa w ścieżce,był błąd przepływki,sterownik wchodził w tryb awaryjny.

[ Dodano: 2012-06-21, 22:12 ]
maciek1006 pisze:dziwne jes to ze po zgaszeniu chdzi troche dobrze i znowu wchodzi na 1500 obr
U mnie było tak że jeśli jeździłem na pierwszej przepustnicy to było oki.Talerz nie podnosił się na tyle wysoko by dotrzeć do przerwy na potencjometrze.Jak podciągnąłem wyżej to talerz dochodził do maksymalnego wychylenia a tam była przerwa w ścieżce i łapał byka.Tu może być przerwa juz na początku i po lekkim dodaniu gazu już jest błąd.

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 22 cze 2012, 06:27

bardzo trafnie ujęte :)

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 22 cze 2012, 07:00

sprawdze to , tylko jak bys mogl napisac co mierzyc i gdzie

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 22 cze 2012, 09:41

Przeplywka ma kostkę z lewej strony,zdejmij gumę z góry,wypnij wtyczkę,wepnij omomierz pomiędzy piny,są trzy,i tak kolejno miedzy każdy i obserwuj czy opór równomiernie wzrasta czy spada podnosząc talerz do góry czy w dól.Mi przy prawie maksymalnym otwarciu wskakiwało zero a ciut wyżej znów pokazywał się opór na mierniku.

Awatar użytkownika
andi00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 10 lip 2011, 12:59
Lokalizacja: Bytom

Post autor: andi00 » 22 cze 2012, 18:25

u mnie chyba problem rozwiazany tzn wymienilem czujnik temp.wody (szary) wczesniej mialem orginal pozniej wymienilem go na topran(dziadostwo) a teraz kupilem w IC za 43zl nie pamietam jakiej firmy i jak narazie wszystko jest ok choc dzisiaj nie bylo az tak goraco ale temp wczesniej (na starym czujniku) mialem ok 98stopni a teraz 91 i wszystko jest ok jutro ma byc cieplej wiec jak pojezdze to dam znac co i jak

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 22 cze 2012, 18:28

bo te zamienniki to o kant d... :evil:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl