[all 2.0 AAD] glupiejace obroty po nagrzaniu silnika
[all 2.0 AAD] glupiejace obroty po nagrzaniu silnika
Witam moze ktos sie juz spotkal z moim problemem mianowicie odpalam swoja qp wszystko ladnie pieknie ale po nagrzaniu silnika do ok 85 90 stopni strasznie spadaja mi obroty w trakcie jazdy (wysprzeglenie) do 500rpm auto nie gasnie i no jakis 3-4sek wracaja do normy a kiedy zalacza sie 1 raz wentylator obroty mam na 1100rpm (na biegu jalowym i juz nie spadaja jak wczesniej) i jak wciskam pedal gazu obojetne do jakiej wartosci obrotowej obroty wracaja do 1500rpm i tak zostaja, przy zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy ale obroty dalej mi spadaja. Uprzedzam ze wymienilem czujniki cieczy chlodzacej (na kruccu) swiece kable, Prosciej juz tego nie potrafie wytlumaczyc.Z gory dzikuje za pomoc
andi00, jeszcze nie .. Wymieniłem już lambde,przepływke uszczelniłem lepiej filtr żeby nie łapało powietrza,zmieniłem gumę od przepływki na lepszą.. Jeszcze się zastanawiam nad krokowcem tak jak napisałeś i nad ustawieniem zapłonu poprawnie bo mam na oko ustawiony.. Ale po odłączeniu wtyczki od krokowca auto gaśnie czyli nie jest uszkodzony chyba .
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
Panowie.
Miałem coś takiego w JN. Winowajcą był przekaźnik pod kierownicą. Dziadek zaniósł do go kolegi, który go polutował i wszystko śmiga. Mój stary post. Nie mam pewności że to Wam pomoże ale może nadzieje jakaś jest.
Miałem coś takiego w JN. Winowajcą był przekaźnik pod kierownicą. Dziadek zaniósł do go kolegi, który go polutował i wszystko śmiga. Mój stary post. Nie mam pewności że to Wam pomoże ale może nadzieje jakaś jest.
Kod: Zaznacz cały
Wiem że to odkop starego tematu ale może pomogę innym.
Kolego miałem tą samą sytuację i mi pomogła naprawa przekaźnika który się znajduję pod kierownicą. Musisz odkręcić półkę pod kierownicą, za nią znajduję się kilka przekaźników. Za nowy w serwisie Audi chcieli 280zł (cena z 2010r), przekażnik jest do naprawy. Mój dziadek poszedł do kolegi który wymienił kilka części. Po tej naprawie auto chodzi jak szwajcarski zegarek. Jestem na 100% pewien że to pomoże Ci.
Tutaj masz symbol przekaźnika
811 905 343
LDA 12v
TFK
371 281 425
GERMANY
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Od JN ten przekaźnik nie podejdzie to zupełnie inny system zasilania. W ABK masz bardzo znany przekaźnik nr. "30", który po latach dostaje zimnych lutów i jest winowajcą niestabilnych obrotów lub przyczynia się do tego.KoralB3 pisze:A jest różnica jeśli u mnie ten przekaźnik został z 1.8 a wrzuciłem ABK?
Numer przekaźnika: 165 906 381
Zresztą temat poruszany od dawien dawna...
https://audi80.pl/b4-abk-wymiana-prz ... t39094.htm
https://audi80.pl/b4-abk-przekaznik- ... t22250.htm
Dzisiaj przelutowałem przekaźnik 30 i wszystko tak jak było tak jest. mam też problem ponieważ na zdjęciu tutaj :
http://images24.fotosik.pl/290/a2f71965e7e9c9c5med.jpg jest przekaźnik 305 ja zamiast takiego mam 259. Daje fotkę jak to u mnie wygląda.. Czy wyregulowany na oko zapłon może być przyczyną skaczących obrotów? na gazie jest troszkę lepiej ale nie zawsze.
http://images24.fotosik.pl/290/a2f71965e7e9c9c5med.jpg jest przekaźnik 305 ja zamiast takiego mam 259. Daje fotkę jak to u mnie wygląda.. Czy wyregulowany na oko zapłon może być przyczyną skaczących obrotów? na gazie jest troszkę lepiej ale nie zawsze.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 22 sty 2010, 12:50
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.