Witam Was.
Jako niedoświadczony jeszcze użytkownik B4 AVANT, zwracam się do Was z ogromna prośbą o pomoc.
Auto pracuje powiedzmy że ładnie ale:
1. Silnik na pierwszych biegach i wolnej jeździe podszarpuje ( mechanicy na oko oceniaja pompę wtryskową )
2. Przy wtrysku sterującym jest zaklejony do wtrysku kabel i o wiele krótszy od oryginalnego ( tak jakby coś było modzone )
3. Auto przy dodaniu gazu do dechy zaczyna puszczac raz mała raz wieksza chmure dymu ( czarnego )
4. Spalanie auta po tym co sprawdzałem wynosi jakieś 8 litrów w mieście, 6-7 trasa wszystko w zależnosci od stylu jazdy.
5. Czy jest ktoś w rejonach KOSZALINA, SŁUPSKA kto zna się na marce i mógłby mi pomóc w ogarnięciu auta?
6. Dzisiaj mechanik próbował podpiąć auto pod VAG, posiadam stare zlącze. Stwierdził że nie chce nawiązać połaczenia z autem. Czego może być to przyczyna?
[ B4 1,9 TDI 1Z ] Problem z VAG, silnik przerywa.
Nie pompa tylko nastawnik na pompie w Twoim przypadku potencjometryczny i zasadniczo się ich nie naprawia, chociaż opisywało parę osób że je regenerowało, ja osobiście swój wywaliłem i wsadziłem nowszy indukcyjny, koszt takiego zabiegu to ok. 1000plnasevenx pisze:1. Silnik na pierwszych biegach i wolnej jeździe podszarpuje ( mechanicy na oko oceniaja pompę wtryskową )
Możliwe że ktoś tam wpakował wtryski np.od AFN-a, tam kabelek jest krótszy.asevenx pisze:2. Przy wtrysku sterującym jest zaklejony do wtrysku kabel i o wiele krótszy od oryginalnego ( tak jakby coś było modzone )
Dużo paliwa mało powietrza, masz albo strasznie dużą dawkę ustawioną, lub dziurę w dolocie.]asevenx pisze:3. Auto przy dodaniu gazu do dechy zaczyna puszczac raz mała raz wieksza chmure dymu ( czarnego )
Tak ja wyżej pewnie dawka kosmiczna, lub leje któryś wtrysk to też się objawia czarnym bąkiem.asevenx pisze:4. Spalanie auta po tym co sprawdzałem wynosi jakieś 8 litrów w mieście, 6-7 trasa wszystko w zależnosci od stylu jazdy.
Totalnej niewiedzy mechanika jak się dobrać do auta z nastawnikiem potencjometrycznymasevenx pisze:6. Dzisiaj mechanik próbował podpiąć auto pod VAG, posiadam stare zlącze. Stwierdził że nie chce nawiązać połaczenia z autem. Czego może być to przyczyna?
axell pisze: Nie pompa tylko nastawnik na pompie w Twoim przypadku potencjometryczny i zasadniczo się ich nie naprawia, chociaż opisywało parę osób że je regenerowało, ja osobiście swój wywaliłem i wsadziłem nowszy indukcyjny, koszt takiego zabiegu to ok. 1000pln
Kto tym się zajmuje? I jaka jest gwarancja że po wydaniu 1000zł te auto bedzie chodzić przez dłużej niż pare tygodni.
Więc krótko mówiąc doradzcie mi do kogo się udac? jestem z zachodniopomorskiegoaxell pisze: Możliwe że ktoś tam wpakował wtryski np.od AFN-a, tam kabelek jest krótszy.
Totalnej niewiedzy mechanika jak się dobrać do auta z nastawnikiem potencjometrycznym
chłopaki kostrz i munior zajmujący się tymi rzeczami w pełnie profesjonalnie z tego co widzę są na drugim końcu polski.
A oddać auto jakiemuś partaczowi z mojej okolicy mi się nie widzi...
endriu210 jest bliżej Ciebie <ok>
https://audi80.pl/endriu210,u,7112.htm
https://audi80.pl/endriu210,u,7112.htm