no to tak wszystko sobie obmysliłem, i szczeze mówiac projekt przejął mój sąsiad z astrą gsi 1.8 16v gaźniki od gsxr z listwą wtryskową za 120zł, teraz dorabia kolektor z orginalnego oplowskiego, gaźniki z kolektorem będą połączone gumowymi króćami i na to stożek x4, u mnie by to mogło nie wypalić bo mam lpg ale teraz mam wakacje i wkoncu pracuje to cos zaczne dłubac. narazie nadwozie w czarnym macie i takie tam juz jest:)
duzo jeźdze i nie moze byc tak ze spalanie z 10 w miescie i z 7 w trasie skoczy mi do 15 czy 18:P i tak uważam ze teraz malo pali. robiłem dolot zimnego powietrza pomijając te wszystkie zawijasy pod maską, puściłem rure z kratki w zderzaku odrazu do filtra, efekt taki ze na gazie dało sie jeździc do 80-90km/h bo powyzej auto sie muliło i nie chciało isc totalnie, musze zdobyc ori rure do filtra i tego rogala co w lampe wchodzi albo przerobic dolot pod inną przepustnice jak pisałem w innym temacie, mam audi 100c3 i nie wiem co by z niej przełozyc do siebie.
4 Gaźniki od motocykla 1.8s
Witam. Jeżeli projekt nie upadł to podsunę ci rozwiązanie zasilania gazem. Dlaczego cały czas jest to podziśnienie. Ja mam 2.0 16V symbol ACE i zamontowałem sekwęcję. Cała tajemnica tkwi w centralce. Jest to DREAM XXI C. najważniejsze jest to żeby to było z literką ,,C". Do pracy potrzebuje sygnału z cewki, sondy lambda, czujnika rzepustnicy (nie musi to być potencjometr), i map sensor (jak każda sekwencja). Mapę wtrysku wgrywa się ręcznie. Działa idealnie. Przy moim Audi 80 AVANT Quattro ACE spala 11l na mieście i 8-9l w trasie.