[Audi A6 C5] 1.8T 180KM AJL - Doc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
Directore, gdybys chcial wyprodukowac tytulem prezentacji auta cos wiecej niz pokaz zdjec polecam sie Twojej uprzejmej uwadze (klik w podpis) - daleko nie masz <ok> Fur wizualnie wielce wporzo i z niezlym 'farszem' chociaz koncepcyjnie (w sensie kombinacji C5+R4+FWD) zupelnie nie z mojej bajki - za duzo w nim rozsadku :mrgreen:Doc pisze:[center]tere fere kuku - jest już wideo
(...)
[/center]
poza konkursem: moze zaszczycilbys nas na spocie? gdybys nie sledzil to ostatnio wychodzi calkiem niezle i wcale regularnie wiec /mam nadzieje ze Parafianie nie zlinczuja mnie za udawanie vox populi/ zapraszamy
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Przepaństwa! Oto nowa, mała - modyfikacja...
Moduł DRL, światła do jazdy dziennej!
* Koszt 129 zł.
* Własna robota 0 zł
Komplet:
1szt. - Moduł DRL
1szt. - Wiązka przewodów z wtykiem dł. 1m - czysta gruba miedź - gruba izolacja
5szt. - Złączek szybkozaciskowych do przewodów
2szt. - Konektorów (Masa, Plus)
1szt. - Instrukcja
+
1szt. - Taśma izolacji
[center]
[/center]
No i tak przepaństwa...troszkę mnie wkurzyły te światła.... cały czas trzeba zapalić światła, wyłączyć, włączyć, wyłączyć, włączyć... hehe.... To jest głupie... musi się w końcu rozwalić przełącznik, xenon lub tylne lampy. A już nie powiem o alternatorze lub akumulatorze
Teraz jak to wygląda z modułem ...
Włączysz silnik (pstryk ) są światła (tylko 7V, ori żarówki h7)
Wyłączysz silnik (8sek, pstryk) są już wyłączone światła.
Moduł jest bardzo fajny.. Jeśli masz wyłączony silnik to leci poboru prądu 12V ( to jest normalne ). Zapalisz silnik, leci pobór 13V, 14V, 15V... i już same się włączają światła (ok 7V).
I teraz dalej... Pstrykniesz przełącznik (oczywiście ORI) i już jest wyłączony moduł .
Tak to wygląda
Szybko zrobiłem fotkę.. luknijcie gdzie jest umieszczony moduł
.
Moduł DRL, światła do jazdy dziennej!
* Koszt 129 zł.
* Własna robota 0 zł
Komplet:
1szt. - Moduł DRL
1szt. - Wiązka przewodów z wtykiem dł. 1m - czysta gruba miedź - gruba izolacja
5szt. - Złączek szybkozaciskowych do przewodów
2szt. - Konektorów (Masa, Plus)
1szt. - Instrukcja
+
1szt. - Taśma izolacji
[center]
[/center]
No i tak przepaństwa...troszkę mnie wkurzyły te światła.... cały czas trzeba zapalić światła, wyłączyć, włączyć, wyłączyć, włączyć... hehe.... To jest głupie... musi się w końcu rozwalić przełącznik, xenon lub tylne lampy. A już nie powiem o alternatorze lub akumulatorze
Teraz jak to wygląda z modułem ...
Włączysz silnik (pstryk ) są światła (tylko 7V, ori żarówki h7)
Wyłączysz silnik (8sek, pstryk) są już wyłączone światła.
Moduł jest bardzo fajny.. Jeśli masz wyłączony silnik to leci poboru prądu 12V ( to jest normalne ). Zapalisz silnik, leci pobór 13V, 14V, 15V... i już same się włączają światła (ok 7V).
I teraz dalej... Pstrykniesz przełącznik (oczywiście ORI) i już jest wyłączony moduł .
Tak to wygląda
Szybko zrobiłem fotkę.. luknijcie gdzie jest umieszczony moduł
.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Oto nowy film "Doc'a"
Spójrzcie... włączcie dźwięk i ustawcie jakość (HD) 720b lub 1080b z filmem w youtube.
<iframe width="853" height="480" src="http://www.youtube.com/embed/DC9Twf5Yxds" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Spójrzcie... włączcie dźwięk i ustawcie jakość (HD) 720b lub 1080b z filmem w youtube.
<iframe width="853" height="480" src="http://www.youtube.com/embed/DC9Twf5Yxds" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>