Mam pytanko, bo mi pękła obudowa wentylatorów i się wentylator zablokował, o czym nie wiedziałem, a temperatura już była taka, że powinny się włączyć. Z tego powodu zablokowany wentylator przyczynił się do wyjarania opornicy jak na zdjęciu...
Po usunięciu usterki i odblokowaniu wentylatora, wszystko działa, wiatraki kręcą się na wszystkich biegach jak szalone, tylko mi powiedzcie, czy to kwalifikuje część do wymiany, czy można tak śmiało jeździć?
[B4 1.9 1Z] - wypalona opornica
Posiadam klimatyzację. Po tym zdarzeniu jak się wyjarało to podczas ruszania zaczęła się wyłączać klimatyzacja. Wymieniłem przez to opornicę na używaną sprawną, ale jest to samo. Jak ruszam z miejsca albo na postoju przegazuje ponad 2000obr. to klima się wyłącza i za chwile rusza z powrotem i dalej już działa normalnie. Czasami jeszcze sie na moment wyłaczy jak się zredukuje do 2 np. progi zwalniające. Zastanawiam się czy wentylatory mogły dostać od tego że je zablokowało i są jakieś problemy z napięciem.. co myślicie?
ja ma za to problem ze jak sie właczą wentylatory to załącz sie klimatyzacja dlatego pytam bo moze u mnie przyczyna byc w podłaczeniu tej opornicy ale juz widze ze mam inaczej podłaczone wentylatory
miałem podłączony jeden wentylator pod E1 ale efekt jest bez zmian po podłaczeniu tak jak na twoim zdjęciu
miałem podłączony jeden wentylator pod E1 ale efekt jest bez zmian po podłaczeniu tak jak na twoim zdjęciu