[B4 1.9TDI 1Z] Po swapie na pierburga jest problem z gazem.
[B4 1.9TDI 1Z] Po swapie na pierburga jest problem z gazem.
Panowie zrobilem swapa na pierburga i jest problem, a mianowicie taki, jak sie chce jechac predkoscia 1-nostajna w zakresie 1200-1800 rpm auto po 5s takie jazdy "traci gaz" tzn. nie gasnie tylko przestaje reagowac na gaz i zwalna do jalowych czyli 900rpm i tak sie toczy, pomaga odpuszenie gazu i doadnie i znow ma moc i przyspiesza niewazne na ktorym biegu na wszystkich jest tak samo. Powizej zakresu 1800-1900 jezeli normalnie trzyma moc i rekacje na gaz sa prawidlowe jedzie wiecej niz 120, narazie 150 tylko testowo nie brakuje mocy itp. dawka 4.2mg , kat statyczny 40 , czujniki dzialaja prawdilowo i wartosci sa pokazywane takie ja byc powinny, przeplywka przy mocnym przesieszeniu i podciagncie w granice 4500 poazuje 850-870 w skoku, na jaowych 360. A jest bald czujnika F96 ktory nie da sie usunac. Dodam ze silnik jest po remoncie w raz z glowica, wtryskiwacze sprawdzane na maszynie 225-235bar otwarcia, nie jest rewalacyjnie a pyla idealnie. W ecu jest soft 1.05/43mg.
Ostatnio zmieniony 30 cze 2012, 11:07 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.