Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[8A 1Y] Audi 80 B3 1.9D 68KM - opłaca się robić?

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
zzzz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 13 cze 2012, 21:30

[8A 1Y] Audi 80 B3 1.9D 68KM - opłaca się robić?

Post autor: zzzz » 03 lip 2012, 22:21

Witam, na forum jestem dość długo, jednak dopiero teraz przedstawiam autko.

Mogę otrzymać od rodziców audi - ale nie wiem czy je brać i robić, czy sprzedać i szukać innej B3 (B4 odpada - nie podoba mi się).

Samochód świetny, silnik OK (ale remoncik by mu dużo pomógl).

Na początek metryczka:
VIN: WAUZZZ8AZLA105383
Country - Germany
Manufacturer - Audi
Vehicle Type - B3 Platform, Audi 80/90 Saloon, 1987 - 1991/1992
Model Year - 1990
Factory - Built in Ingolstadt, Germany
Chassis - Serial Number 105383

Kolor: LY6Z (najpiękniejszy ;))

Wyposażenie:
X2A = Belgia
G0C = Manualna 5-biegowa skrzynia b. (przelozenia sport.)
H2A = Opony 175/60 R14 79h
J1A = Akumulator 380A (64 Ah)
L0L = Kierownica po lewej stronie
M2G = 4-cyl diesel 1.9 l/50 kW with load-controlled start of delivery base engine is t2e
C1B = Felgi stalowe 5,5jx14h2 et45
0TA = Bez dywaników podłogowych
1AB = Wzmacniacz sily hamowania
1C1 = Dodatek do płynu chłodzĄcego do -25 stopni celsiusza
1G2 = Koło zapasowe dojazdówka
1MA = Bezpieczne kolo kierownicze
1X0 = Naped przedni
3AD = Lusterko wsteczne zew.z wiekszym.zwierc.(konvex)
3BC = Lusterko zewn. plaskie, ustawiane od wewnatrz
3Y0 = Bez rolety przesiwsłonecznej
4GH = Szkło atermiczne-dookoła, zielony
5K1 = Paint preservative (wax)
6A0 = Bez gaśnicy
6R1 = Osłona dźwigni zmiany biegow
8AA = Bez radia
8GC = Alternator 65A
9EF = Wire assembly for four-cylinder diesel engine

Nie ori:
Hak
Radio (Kenwood. Zalety: działa)
Zapach leśny
Gaśnica
Kamizelka odblask

Czyli absolutny golas.

Co do stanu to mankamenty:
- Od 3 lat licznik nie nabija km ZROBIONE!
- Świece żarowe podgrzewane - tyle że ręcznie (zalany moduł na podszybiu - kupie!)
- Wiązka w bagażniku przegniła (brak przeciwmgłowego w klapie i podświetlenia tablicy) ZROBIONE!
- Przeniła podłoga bagażnika (ale dziura z rdzy jedna malutka, palca nie wsadzi - do wyczyszczenia)
- Ściąga kiere w prawo (Co to może być?)
- Rdza. Wszystkie ranty błotników burchle. Jeden ze sporym ubytkiem blachy. ;(
- Ubytki lakieru (2-3 dziurki na dachu i drzwiach)
- Lewy próg w baranku + dziura 2x2cm
- Drzwi kierowcy lekko rude od spodu
- Fotel kierowcy podarty, boczki koszmarne, reszta do prania.
- Wyblakły lakier na masce

Pytanie do was - opłaca się to naprawiać? Ile około wyniosą mnie naprawy? (blacharka przede wszystkim).

Prosiłbym też o wyjaśnienie pogrubionych opcji wyposażenia i odpowiedzi na pytania. Będę niesamowicie wdzięczny. ;)

Zdjęcia wstawię jutro, jak pojadę w dobre do tego miejsce. ;)
Ostatnio zmieniony 15 lip 2012, 13:20 przez zzzz, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 03 lip 2012, 22:35

with load-controlled start of delivery base engine is t2e
Pewnie chodzi o przyśpieszacz kąta wtrysku.
Lusterko wsteczne zew.z wiekszym.zwierc.(konvex)
Lewe lusterko sferyczne.
Paint preservative (wax)
Prezerwatywy z kolorowym znaczkiem audi, poszukaj w schowku <ok>
Wire assembly for four-cylinder diesel engine
Podłączenia elektryczne dla 4 cylindrowego diesla, a więc pasuje, benzyny nie masz <ok>
Ściąga kiere w prawo (Co to może być?)
Od krasnoludka robiącego Ci na złość po brak koła :-P Zwykle zbieżność i geometria.

Pokaż zdjęcia aby móc ocenić stan blacharki.

zzzz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 13 cze 2012, 21:30

Post autor: zzzz » 03 lip 2012, 23:01

Dzięki za szybką i trafną odpowiedź - rozwiałeś większość moich wątpliwości. ;)

Nadal tylko intryguje mnie to: Paint preservative (wax).

Do mankamentów dodałem wyblakły lakier na masce. ;(

Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam. Jutro wstawię foty. ;)

zzzz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 13 cze 2012, 21:30

Post autor: zzzz » 04 lip 2012, 22:46

Paint preservative (wax) - woskowanie lakieru ;)

Zdjęcia blach:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Warto to robić? :roll:

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 04 lip 2012, 22:52

Jak na B3 to blacha w tragicznym stanie. Na Twoim miejscu popchnąłbym to i kupił coś z R5 czyli 90'tkę w quattro <ok>

zzzz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 13 cze 2012, 21:30

Post autor: zzzz » 04 lip 2012, 22:56

Audi Sport pisze:Jak na B3 to blacha w tragicznym stanie. Na Twoim miejscu popchnąłbym to i kupił coś z R5 czyli 90'tkę w quattro <ok>
Chciałbym kiedyś... <piwo>

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 04 lip 2012, 23:00

Nie opłaca sie tego robic całe auto do malowania bedzie a za dwa lata wyjdzie znowu, widać że auto miało dzwona i źle było naprawione

zzzz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 13 cze 2012, 21:30

Post autor: zzzz » 04 lip 2012, 23:05

matt1988 pisze:Nie opłaca sie tego robic całe auto do malowania bedzie a za dwa lata wyjdzie znowu, widać że auto miało dzwona i źle było naprawione
I kupuj tu auto bezwypadkowe z komisu... Ale 4 lata dzielnie służyła, mimo intensywnej eksploatacji ;-)

Lepiej całą sprzedać czy puścić na części?

Awatar użytkownika
Marcin_89
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 02 lip 2008, 20:39
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Marcin_89 » 04 lip 2012, 23:11

Kup jakiegoś hamerajda na to, trochę zjedź papierem ściernym te nadkola i zapaćkaj w miarę ładnie, pojeździ jeszcze.
Spójrz jak ja "ładnie" swoją pomalowałem, a w o wiele gorszym stanie blacharskim :-P
Raczej nie opłaca się tego dawać do blacharza, a więc trzeba działać samemu jak najmniejszym kosztem :-)

Silnik jak chodzi bez problemu, to szkoda się pozbywać, taka prawda.
Kilka lat spokojnie pojeździ, a więc zostaw

Murdzi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 14 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Murdzi » 05 lip 2012, 00:14

Dawaj naklejkę na przednich drzwiach na dole RUST IN PROGRESS i zostaw jak jest :mrgreen: Gleba, dobre koło i wszyscy pomyślą, że tak ma być, taki styl...

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 05 lip 2012, 00:19

Murdzi pisze:Dawaj naklejkę na przednich drzwiach na dole RUST IN PROGRESS i zostaw jak jest :mrgreen: Gleba, dobre koło i wszyscy pomyślą, że tak ma być, taki styl...
chyba tylko Ty :mrgreen: Co to za nowa moda robić coś na siłę .. kto powiedział ze dobry rost ma byc robiony przepraszam za wyrażenie - nie kieruję tego to tego tutaja auta - ze śmiecia ? to jakis nowy trend jest widzę, mam auto brzydkie to zobie z niego jeszcze brzydsze i niech myślą ze tak ma być i to jest rat / rost. DRAMAT

Murdzi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 14 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Murdzi » 05 lip 2012, 00:28

Czytam któryś z kolei Twój post duo i nie wiem, czy ty na siłę szukasz zaczepki, czy po prostu nie ogarniam Twojego humoru. Pisałem właśnie z ironią, ludzie podłapali nowe trendy, sam u siebie na wsi widziałem ostatnio chłopaczków którzy z tragicznego zgnitego Vento zdjęli lakier i już zajebisty tuning mają... I nie ważne że na Exipach stoi auto, seria springi, profil opon 65, pod maską 1.9D. Ważne, że nie ma lakieru. Wiem jak powinien wyglądać dobry rost/rat. Ma być na poważnie? Będzie na poważnie - buda tragedia, piszesz, że silnik do remontu, jak dla mnie nie warto, bo ani to zabytek, ani to rarytas. Kup B3, ale trochę bardziej rozwojowe, super zadbanego za rozsądne pieniądze nie dostaniesz, więc poszukaj w stanie normalnym, czyli kup za 3000, włóż 1000zł i jeździj przez rok bez spinki.

Murdzi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 14 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Murdzi » 05 lip 2012, 00:28

A jak nie szukasz zaczepki, to strzelmy sobie piwko <piwo>

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 05 lip 2012, 00:38

Audi Sport pisze:Jak na B3 to blacha w tragicznym stanie. Na Twoim miejscu popchnąłbym to i kupił coś z R5 czyli 90'tkę w quattro <ok>
po co pchać, przecież odpala to samo zjedzie.......bo rozumiem że mowa o jakiejś przepaści:P

blach to podstawa, resztę mozna wyprowadzić.....jakoś
Ostatnio zmieniony 05 lip 2012, 00:55 przez Rychu82, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 05 lip 2012, 00:38

nie no zaraz zaraz akurat tutaj pisałem poważnie czy zaczepką jest to co napisałem ? to że ludzie robią własnie tak jak napisałeś co zrobili z vento ? ludzie tak robią a ja napisałem ze to jest głupotą i to jest z mojej storny zaczepką ? chyba tylko ocena moja taka tam subiektywna ;-) co do innych postów - nie których - pewnie nie ogaraniasz, ale nie martw się nie Ty jedyny pozatym my też nie zawsze ogaraniamy humor innych :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl