[all] sprężyny do cabrio
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- WojtaS-line
- Forum Audi 80
- Posty: 93
- Rejestracja: 11 lip 2012, 10:49
- Lokalizacja: k/Gliwice
- WojtaS-line
- Forum Audi 80
- Posty: 93
- Rejestracja: 11 lip 2012, 10:49
- Lokalizacja: k/Gliwice
mówicie ze sprezyny od b3 pasuja czyli co ten komplet mi spasuje ?
http://moto.allegro.pl/zawieszenie-spor ... 84001.html
http://moto.allegro.pl/zawieszenie-spor ... 84001.html
Witam wszystkich,
Jestem nowy na forum jak i nowym posiadaczem Audi Cabrio - rok 96, 2.8 V6 Mam do Was kilka pytań. Jako, że kupiłem już zglebione Cabrio chcę je podnieść, ponieważ jest za niskie i za każdym razem haczę na podjazdach i policjantach... . Zawieszenie, które jest zamontowane to H&R Cup-Kit 31001-2, przód -60mm, tył -40mm. Do tego Audi jest na 17 calowych felach i oponkach 215/40.
Chciałbym się Was poradzić jakie amory i sprężyny założyć? Ponieważ chcę auto podnieść ale nie chcę montować oryginalnego zawiasu.
Jestem nowy na forum jak i nowym posiadaczem Audi Cabrio - rok 96, 2.8 V6 Mam do Was kilka pytań. Jako, że kupiłem już zglebione Cabrio chcę je podnieść, ponieważ jest za niskie i za każdym razem haczę na podjazdach i policjantach... . Zawieszenie, które jest zamontowane to H&R Cup-Kit 31001-2, przód -60mm, tył -40mm. Do tego Audi jest na 17 calowych felach i oponkach 215/40.
Chciałbym się Was poradzić jakie amory i sprężyny założyć? Ponieważ chcę auto podnieść ale nie chcę montować oryginalnego zawiasu.
- PiotrLublin
- Forum Audi 80
- Posty: 262
- Rejestracja: 06 gru 2011, 20:59
- Lokalizacja: Lublin
Witajcie,
Trochę mnie tu nie było
Jakiś czas temu wymieniłem zawias Na początku chciałem wrzucić kita AP Fahrwerk, który obniżał 40/30 ale niestety wycofali go z produkcji ;/ a był w przystępnej cenie, bo kosztował jakoś 1200 zł. Zastanawiałem się co wrzucić, czy kombinować ze springami obniżającymi i kupić dobry amor np. bilsteina ale kosztowo nie wyglądało to za dobrze i też dostępność spreżyn to cabrio z 2.8 nie jest powalająca... . Ostatecznie zdecydowałem się na kit firmy MTS obniżający o 35/35. Na początku wzbraniałem się przed kupnem tego zawiasu, bo chciałem mieć coś będzie w przystępnej cenie i w dobrej jakości (czyli prawie jak każdy ) i jeszcze, aby dało się to zregenerować, gdyby wylały się amory. Ale po wielu rozmowach w różnych sklepach stwierdziłem, że nie ma co robić z tego wielkiego wyboru i zakupiłem MTSa Cena zestawu to gdzieś 850 zł za komplet 4 amorów i springów oraz dają 2 lata gwarancji Jeżeli się wyleją to zainwestuje w jeszcze jeden, bo regenerować tego nie ma sensu ze względu na tak przystępną cenę tego kita
Po założeniu muszę Wam powiedzieć, iż jestem zadowolony Różnica w prowadzeniu i tłumieniu jest znaczna w porównaniu do 60/40. Muszę powiedzieć, że jest to zawias średnio twardy i spokojnie nadaje się na jazdę po polskich drogach, nawet przy dużych koleinach Również na polnych drogach daje radę z założonymi felami 17 z oponami o rozmiarze 215/40. Gdyby ktoś miał większy profil opony to uważam, że byłoby bardziej miękko i najechanie na dziurę byłoby milsze dla ucha
Stary zawias jeszcze posiadam Gdyby ktoś był zainteresowany to zapraszam na priv
Pozdrawiam!
Trochę mnie tu nie było
Jakiś czas temu wymieniłem zawias Na początku chciałem wrzucić kita AP Fahrwerk, który obniżał 40/30 ale niestety wycofali go z produkcji ;/ a był w przystępnej cenie, bo kosztował jakoś 1200 zł. Zastanawiałem się co wrzucić, czy kombinować ze springami obniżającymi i kupić dobry amor np. bilsteina ale kosztowo nie wyglądało to za dobrze i też dostępność spreżyn to cabrio z 2.8 nie jest powalająca... . Ostatecznie zdecydowałem się na kit firmy MTS obniżający o 35/35. Na początku wzbraniałem się przed kupnem tego zawiasu, bo chciałem mieć coś będzie w przystępnej cenie i w dobrej jakości (czyli prawie jak każdy ) i jeszcze, aby dało się to zregenerować, gdyby wylały się amory. Ale po wielu rozmowach w różnych sklepach stwierdziłem, że nie ma co robić z tego wielkiego wyboru i zakupiłem MTSa Cena zestawu to gdzieś 850 zł za komplet 4 amorów i springów oraz dają 2 lata gwarancji Jeżeli się wyleją to zainwestuje w jeszcze jeden, bo regenerować tego nie ma sensu ze względu na tak przystępną cenę tego kita
Po założeniu muszę Wam powiedzieć, iż jestem zadowolony Różnica w prowadzeniu i tłumieniu jest znaczna w porównaniu do 60/40. Muszę powiedzieć, że jest to zawias średnio twardy i spokojnie nadaje się na jazdę po polskich drogach, nawet przy dużych koleinach Również na polnych drogach daje radę z założonymi felami 17 z oponami o rozmiarze 215/40. Gdyby ktoś miał większy profil opony to uważam, że byłoby bardziej miękko i najechanie na dziurę byłoby milsze dla ucha
Stary zawias jeszcze posiadam Gdyby ktoś był zainteresowany to zapraszam na priv
Pozdrawiam!