[all] Światła mijania na przekaźnikach
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
to wiele wnosi do tematu... w sumie wiem kiedy uzywac ich, ale jak nikt nie jechal z naprzeciwka droga nigdy nie uczeszczana, teoretycznie powinienem byc bardziej widoczny i Ów osoba powinna zauwazyć mnie. Co do okulisty to możliwe z grzeczności nie zaprzecze, fakt faktem 1 w nocy i w taką ulewe jechać albo wychodzić jak tamten pan to bylo kamikaze, ale lepiej tak jezdzic niż szpanowac i zrywac kapcia jak niektorzy mlodzi czyz nie? Wiec zazłe sobie nie mam czego powiedziec, tylko fakt przeciwmgłowe powinny być używane jeżeli widocznośc jest niższa niż 20m (czy ileś tam) oraz we mgle jak sama nazwa wskazuje.. dobra koniec tematu, ja tylko sie pytam czy można tak samo rozwiązać halogeny, w ten sam sposob z przekaznikiem czy nie ma sensu, co do regeneracji tak bedzie na pewno robiona w niedlugim czasie, jak znajde prace spowrotem bo wiadomo studentem lubią pomiatac wiec nie mam narazie roboty bo mnie wywalili
// Tamto mało ważne jest, teraz to mam dopiero zagwozdke... zmierzyłem woltaż i o to wyniki
Vol na lamp| vol na aku | silnik wyl/wl/zaplon|lampy wyl/wl
- | 12.47 | wyl |wyl
- | 12.25 |zaplon |wyl
11.55 |12.25 |zaplon |wl
- | 14.38 |w l|wyl
13,72 |14.24 |wl |wl
<buu>
I tu moje pytanie... bo utraty mam zerowe, poprzedni wlasciciel albo zrobil to wszystko pod deska rozdzielcza... albo nie wiem co... a swieca kijowo - przyczyna jaka może być? jak myslicie? Dam znać jak wymyje klosze od środka i wymienie żarówki z tego co mam. Ewentualnie pomierze amperaż na lampach, gdyż jak ktoś napisał wczesniej woltaż może być ten sam ale prąd inny zewzględu na rezystancje na kablach. Więc jeszcze zmierze i dam znać co i jak. A i lampy mialem unoszone na diagnostyce - chyba ze istnieje mozliwosc ze opadly spowrotem i nie trzymaja te sruby?
Za odpowiedzi dziękuje z góry!
// Tamto mało ważne jest, teraz to mam dopiero zagwozdke... zmierzyłem woltaż i o to wyniki
Vol na lamp| vol na aku | silnik wyl/wl/zaplon|lampy wyl/wl
- | 12.47 | wyl |wyl
- | 12.25 |zaplon |wyl
11.55 |12.25 |zaplon |wl
- | 14.38 |w l|wyl
13,72 |14.24 |wl |wl
<buu>
I tu moje pytanie... bo utraty mam zerowe, poprzedni wlasciciel albo zrobil to wszystko pod deska rozdzielcza... albo nie wiem co... a swieca kijowo - przyczyna jaka może być? jak myslicie? Dam znać jak wymyje klosze od środka i wymienie żarówki z tego co mam. Ewentualnie pomierze amperaż na lampach, gdyż jak ktoś napisał wczesniej woltaż może być ten sam ale prąd inny zewzględu na rezystancje na kablach. Więc jeszcze zmierze i dam znać co i jak. A i lampy mialem unoszone na diagnostyce - chyba ze istnieje mozliwosc ze opadly spowrotem i nie trzymaja te sruby?
Za odpowiedzi dziękuje z góry!
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Można ale to nic nie daje zobacz przednie szkło przeciwmgłowego to może zrozumiesz że to nie halogen.Parzo pisze:ja tylko sie pytam czy można tak samo rozwiązać halogeny
Możliwe że masz dobrze utrzymaną sprawną instalacje wiec przekaźniki niewiele pomogą co najwyżej odciąży manetkę.Parzo pisze:I tu moje pytanie... bo utraty mam zerowe, poprzedni wlasciciel albo zrobil to wszystko pod deska rozdzielcza... albo nie wiem co.
Jeżeli nie zobaczysz siebie jak w lustrze to regeneracja potrzebna.Parzo pisze:Dam znać jak wymyje klosze od środka i wymienie żarówki z tego co mam
Bzdura, ze spadkiem natężenia jest spadek napięcia.Parzo pisze:ktoś napisał wczesniej woltaż może być ten sam ale prąd inny zewzględu na rezystancje na kablach
-
- Forum Audi 80
- Posty: 32
- Rejestracja: 20 lut 2012, 22:04
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 32
- Rejestracja: 20 lut 2012, 22:04
mati052192, kup chociażby zestaw przekaźników do malucha już jest z kostkami i wyprowadzonymi przewodami i opisem jak podłączyć. Taki zestaw zastosowałem w golfie, na forum też masz opis jak zamontować przekaźniki do świateł, a tak przy okazji może warto sprawdzić czy światła są prawidłowo ustawione.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 32
- Rejestracja: 20 lut 2012, 22:04
są prawidłowo tylko założę zwykłe H4 to światło jest takie rozbite w górę a założe H4 Xenonwe niebieskie to światło jest ładniejsze po podjechaniu do ściany i tak właśnie myślę nad założeniem tych przekaźników i wymianie żarówek na np. Osram ?
PS nie podejdzie przekaźnik inny jak do świateł ? czy musi być do świateł ?
PS nie podejdzie przekaźnik inny jak do świateł ? czy musi być do świateł ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Możesz dać jakikolwiek przekaźnik bez "elektroniki" (od np. pompki paliwa, zasilania "jeża" itp.) Ważne aby wytrzymywał odpowiednie natężenie i miał elektroniki która może wpływać nieprzewidywanie na jego pracę. Kup najlepiej uniwersalny(e) przekaźnik(i) samochodowy(e).mati052192 pisze:PS nie podejdzie przekaźnik inny jak do świateł ? czy musi być do świateł ?
mati052192, a to są ori lampy ? może już są wypalone w środku? Do golfa kupiłem zamienniki i one już tak dobrze nie świeciły nie było wyraźnej granicy światło/cień, jak założysz przekaźniki już powinno lepiej świecić, a jak do tego dołożysz żarówki Osram to musi być lepiej. Żarówki "xenon niebieskie" bardzo słabo oświetlają w deszczu. Philips ma żarówki Phillips All-weather właśnie na deszczową pogodę ale ich nie miałem.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 32
- Rejestracja: 20 lut 2012, 22:04