Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Łożysko patrząc pod kątem fizyki ma mały współczynnik tarcia, więc jeśli chodzi o wytrzymałość materiałową większość z nich jest dobierana według obciążeń statycznych i dynamiczny. Tak podejrzewam, że są zawsze dobierane na znacznie większe obciążenia. Przez to, że nie są one odkształcalne geometrycznie siły naporu działają równo więc według mnie elementem który najbardziej czuje te obciążenia oporu toczenia koła oraz moment obr ze skrzyni jest właśnie łączenie przegub zewnętrzny/piasta. Tak mi się bynajmniej wydaje:P
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
sory za ot, ale jak ogarnąć 5x112 do b2 fwd :?: tył wejdzie z c4 :?: a co z przodem :?: nie można wyjąć, wziąć na stół do speca i zrobić co trzeba, czy będzie na to za mało miejsca :?:Mabrothrax pisze:Ja tylko dodam, że brykam na dystansach 4x108->5x112. Jeździłem już na nich z różnymi prędkościami itd i nic się nie dzieje Przykręcone na 5 śrub felgi. Także to też nie jest jakiś super zły pomysł.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt: