W tym mi przeszkadzał, że robił mi metaliczny dźwięk powyżej 2000 rpm, darłem nim w koleinach i nie tylko, on jest i tak przelotowy, teraz jest bardziej basowy dźwięk. Decybelowo dużo się nie zmieniło. Posłuchaj oba filmiki.
Jeszcze końcowy zrób pusty <ok>
Jeździłem z urwanym końcowym plus pęknięty kolektor, chodziło jak V8 tylko powyzej 3 tys nie dało się wysiedzieć w środku :mrgreen:
Nie chce pełnego przelotu. Teraz tylko ogarnąć pierdółki mechaniczne, zrobić zimny dolot i zbierać kase na grubszego moda. A jutro tzn dzisiaj czeka mnie ręczna polerka.
Zmień może końcowy na coś ciekawszego bo na razie nie brzmi to zbyt atrakcyjnie.
WRC
warcy rycy csescy :mrgreen: ten i tak jest szybki bo czerwony, nie zapomne jak pierwszy raz jechałem ABT to co chwila sprawdzałem czy nie jest przypadkiem ręczny zaciągniety :mrgreen: Stasiu, a powiedz tak szczerze nie chciałeś nigdy wysiadać podczas jazdy bo Ci sie wydawało, że auto stoi w miejscu ? <lol>