Rympel 666
- DeS
- Audi 80 Klub
- Posty: 780
- Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
- Imię: Paweł
- Model: Audi A8
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dopiero teraz zobaczyłem odpowiedź.i28 pisze:Oj spokojnie, przy okazji nawinąć się idzie na zwykłej łapie. Miałem okazję to przetestować kiedyś jeszcze na Artasa aucie w Wyrazowie.DeS pisze:Ciekaw jestem czy w tak lekkim aucie będziesz dawał radę dotrzeć te tarcze. Wrzuć coś do bagara
No ja w eSce nie daję ich porządnie dotrzeć przy normalnym porzuszaniu, a mam przecież cięższe auto. Może przy buceniu się podocierają, ale ostatnio nie mam okazji
Przy normalnym poruszaniu się to wiadomo nie ma szans, ale jak się trochę popyci, to już jest gites. Ja chyba też ostatnio coraz bardziej lajtowo... :roll:DeS pisze:Dopiero teraz zobaczyłem odpowiedź.i28 pisze:Oj spokojnie, przy okazji nawinąć się idzie na zwykłej łapie. Miałem okazję to przetestować kiedyś jeszcze na Artasa aucie w Wyrazowie.DeS pisze:Ciekaw jestem czy w tak lekkim aucie będziesz dawał radę dotrzeć te tarcze. Wrzuć coś do bagara
No ja w eSce nie daję ich porządnie dotrzeć przy normalnym porzuszaniu, a mam przecież cięższe auto. Może przy buceniu się podocierają, ale ostatnio nie mam okazji
Pytanie z innej beczki?
Twoje Bolero mają 8 cali szerokości? Dobrze to wyczytałem?
Ja mam 7'mio calowe, nie wiedziałem że były dwa rodzaje.
Co do tarcz patrzyłem od Focus'a RS mk I, ale tamte mają 10 mm szerokości także lepiej wiercić dziury. Jaki jest koszt tych Hartów?
Ciekawi mnie też różnica w hamowaniu przy oryginalnych heblach w porównaniu z G43.
Twoje Bolero mają 8 cali szerokości? Dobrze to wyczytałem?
Ja mam 7'mio calowe, nie wiedziałem że były dwa rodzaje.
Co do tarcz patrzyłem od Focus'a RS mk I, ale tamte mają 10 mm szerokości także lepiej wiercić dziury. Jaki jest koszt tych Hartów?
Ciekawi mnie też różnica w hamowaniu przy oryginalnych heblach w porównaniu z G43.
Tak, były dwie wersje bolero, mi się udało upolować te szersze z ciekawszym rantem.
Te tarcze z focusa RS, to są niewentylowane na tyle, czyli tak jak seryjne 245x10. Nie znam dokładnie ceny tych Hartów, bo kupowałem w większym pakiecie i z robotą stoczenia + nawiercenia, zapytaj chłopaków z QS'u za ile by Ci takie podesłali. To nie są duże pieniądze, a jakość na prawdę spoko.
Różnicę czuć na łapie, jest moc, w codziennej jeździe nie zauważysz, a swojego jeszcze nie upalałem na nich, nie było okazji. Artasa auto z takim samym setupem równiej hamuje, nie nurkuje tak dziobem.
Te tarcze z focusa RS, to są niewentylowane na tyle, czyli tak jak seryjne 245x10. Nie znam dokładnie ceny tych Hartów, bo kupowałem w większym pakiecie i z robotą stoczenia + nawiercenia, zapytaj chłopaków z QS'u za ile by Ci takie podesłali. To nie są duże pieniądze, a jakość na prawdę spoko.
Różnicę czuć na łapie, jest moc, w codziennej jeździe nie zauważysz, a swojego jeszcze nie upalałem na nich, nie było okazji. Artasa auto z takim samym setupem równiej hamuje, nie nurkuje tak dziobem.
No no no. :lol:duo pisze:bo ma zatykać dech w piersciach, urywać suty, skręcać głowy .. hmm o czymś jeszcze zapominiałem ? <ok>DEDHI pisze:zatkało mnie\
Weekend pod Opolem ktoś nam ustrzelił auta z kreskiem. :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 16 lip 2012, 13:17 przez i28, łącznie zmieniany 1 raz.