[All] Niezbędnik posiadacza A80
-
- Forum Audi 80
- Posty: 298
- Rejestracja: 01 lut 2007, 18:05
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Też mam rolkę SKF i dobrze się sprawuje. Nic nowego chyba nie napiszę ale tak od siebie:
-olej valvoline max life półsyntetyk 10w40
-końcówki drążków, sworznie TRW
-wszystkie gumy, tulejki lemforder
-łożyska Fag
-a co do klocków i tarcz kwestia sporna, ja używam boscha i nie narzekam
Na takim zestawie śmigam już spory czas i wszystko działa jak należy
-olej valvoline max life półsyntetyk 10w40
-końcówki drążków, sworznie TRW
-wszystkie gumy, tulejki lemforder
-łożyska Fag
-a co do klocków i tarcz kwestia sporna, ja używam boscha i nie narzekam
Na takim zestawie śmigam już spory czas i wszystko działa jak należy
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Muszę Ci przyznać rację i jednocześnie cofnąć to co napisałem wcześniej :-|Marker pisze:Nie wierzę, aby sam z siebie się zerwał. Musiało dojść do jakiegoś uszkodzenia wcześniej (przed montażem) albo w trakcie eksploatacji.
Przyczyną zerwania paska po pół roku od montażu jest uszkodzona (przegięta) łapa trzymająca alternator, przez co koło pasowe alternatora nie jest w osi z kołem pasowym na wale korbowym. Mam nadzieje, że po wymianie łapy problem sie skończy :roll:
P.S. A co sądzicie o paskach klinowych SKF ?
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: