Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 ABK] Gaśnie podczas jazdy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Ristori
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 10 wrz 2009, 17:44
Lokalizacja: Galicja

[80 ABK] Gaśnie podczas jazdy

Post autor: Ristori » 22 lip 2010, 22:28

Witam,
od dwóch tygodni mam nietypowy problem, mianowicie rano odpalam auto bez problemu, ruszam i po przejechaniu 6 - 10 km silnik nagle gaśnie, po odczekaniu około 3 minut odpala i jedzie dalej jakby nigdy nic. Dzieje się tak mniej więcej raz na dwa dni. Pompa paliwa działa, kupiłem nową cewkę i dalej to samo.

Proszę o pomoc !

Pozdrawiam
Grzegorz

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 22 lip 2010, 22:58

Nie jestem pewien ale drugą rzeczą jaka może psuć się w ABK jest przekaźnik 30 nad nogami kierowcy.

[ Dodano: 2010-07-22, 22:59 ]
Chociaż dla mnie to któryś z czujników który wariuje pod wpływem temperatury bo 6-10 km to już silnik ciepły.

Awatar użytkownika
ltrs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 27 lis 2009, 20:28
Lokalizacja: Lublin

Post autor: ltrs » 22 lip 2010, 23:04

zacznij raczej od podpięcia po VAG'a, bo inaczej to raczej walka z wiatrakami. A wszelkie bolączki ABK na pewno znajdziesz na forum... od przekaźnika zaczynając, na przepływce kończąc.

Awatar użytkownika
Ristori
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 10 wrz 2009, 17:44
Lokalizacja: Galicja

Post autor: Ristori » 22 lip 2010, 23:41

ltrs pisze:zacznij raczej od podpięcia po VAG'a, bo inaczej to raczej walka z wiatrakami. A wszelkie bolączki ABK na pewno znajdziesz na forum... od przekaźnika zaczynając, na przepływce kończąc.
Podpinałem pod VAG'a, komputer nie zapisał żadnych błędów a więc problem leży poza zakresem samodiagnostyki. Pewnie jutro zamówię ten przekaźnik.

Awatar użytkownika
Gruszka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 521
Rejestracja: 27 cze 2007, 15:14
Lokalizacja: Kąpino

Post autor: Gruszka » 23 lip 2010, 06:29

Kolego na twoim miejscu zastanowiłbym się czy w ogóle w życiu tego samochodu ktoś wymieniał filtr paliwa? ja wymieniłem filtr i spokój.

Awatar użytkownika
Ristori
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 10 wrz 2009, 17:44
Lokalizacja: Galicja

Post autor: Ristori » 23 lip 2010, 12:43

Gruszka pisze:Kolego na twoim miejscu zastanowiłbym się czy w ogóle w życiu tego samochodu ktoś wymieniał filtr paliwa? ja wymieniłem filtr i spokój.
Filtr paliwa wymieniłem niecały rok temu od tego momentu zrobiłem 22 tys km.

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 23 lip 2010, 13:03

a jak auto jeździ na wyższych obrotach? mierzyłeś ciśnienie paliwa?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 23 lip 2010, 13:14

Jak zgasnie to odrazu sprawdz czy pompa pracuje i czy jest iskra. Moze to byc wina Hall-a

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 23 lip 2010, 15:30

Ten temat może pomoże rozwiązać problem:

https://audi80.pl/b4-20-abk-lpg-zgas ... jnik+halla

Awatar użytkownika
Ristori
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 10 wrz 2009, 17:44
Lokalizacja: Galicja

Post autor: Ristori » 24 lip 2010, 00:14

grze pisze:a jak auto jeździ na wyższych obrotach? mierzyłeś ciśnienie paliwa?
Na wyższych obrotach zachowuje się bardzo dobrze, nie mierzyłem ciśnienia paliwa.
WOJTEK26 pisze:Jak zgasnie to odrazu sprawdz czy pompa pracuje i czy jest iskra. Moze to byc wina Hall-a
Dziękuję, tak też zrobię pojeżdżę wokół garażu lub wezmę znajomego na przejażdżkę i jeśli zgaśnie sprawdzimy czy jest iskra, w każdym razie pompę słychać.

[ Dodano: 2010-08-01, 20:24 ]
Dziękuje za pomoc, usterka usunięta - przyczyną był czujnik Halla.

hertzu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 12 mar 2012, 19:38
Lokalizacja: okilice Warszawy

j/w

Post autor: hertzu » 14 cze 2012, 18:39

Witam...no ja na temat...mam B4 ABK Automat, wczoraj w trakcje jazdy poprostu zgasł...zjazd na pobocze...rozruch..bezproblemowo odpalił i jade dalej, jakies 2 -3 km..powtórka..i tak jeszcze dwa razy...zaznaczam ze z rozruchu odpala od razu... po ostatnim takim zgasnieciu bez problemowo przejechalem juz kilkanascie kilometrow do celu i nic...
Dzis odpalił normalnie...zadne gasniecie silnika nie wystąpiło, ale jak podjechałem do sklepu...po kilkunastuminutowej przerwie nie chciał zapalic bez dodania gazu...zapalił ( z gazem w podłodze) i dalej jechał normalnie....wyczytałem w poprzednich postach i innych na forum o takich zjawiskach gdzie podaje sie roznorakie przyczyny od pompy paliwowej po halla i cewke po przez przekazniki itd.... wiec zgłupiałem..dodam ze niemal wszystko przy samochodzie staram sie robic samodzielnie bo mechanicy ...coz..wiadomo...chca zarobic wiec wymyslaja cuda na kiju i kasują ile sie da...
ale do czego zmierzam....na podstawie tych objawów, jaka jest najbardziej prawdopodobna przyczyna owych niedomagan?

Awatar użytkownika
m@x1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 04 lut 2012, 16:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: m@x1313 » 15 cze 2012, 12:41

ja miałem takie same objawy w Ford escort, też gasł bez powodu po czym trzeba było chwilę odczekać i odpalał, czasem odpalał od razu - uszkodzony czujnik halla

YoGii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 165
Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Lokalizacja: KrK

Post autor: YoGii » 15 cze 2012, 13:29

rowniez mialem podobne objawy w swoim ABK....przejechalem pare KM i nagle mi gasl, musialem odczekac z 20-30min. i dopiero moglem go odpalic i tak pare razy...powymienialem kable WN, filtry na VAG-u tez mi zadne bledy nie wychodzily a co sie okazalo bolaczka mojego ABK...ze grafitu w kopulce juz prawie nie mialem :mrgreen: ...zalezy jak sie ulozyl to dawal mocna iskre a czasami lightowa...a najgorsze jest to ze wykrecalem swiecie sprawdzalem iskre i niby byla ale widocznie za slaba a w zyciu bym nie pomyslal ze grafit mogl sie skonczyc :D

adrianjaro

Post autor: adrianjaro » 13 lip 2012, 22:15

YoGii masz racje. Moj kolega mial taka sama sytuacje gasl mu po nagrzaniu sie silnika. A przyczyna byl palec na kopulce wymienil to i jak reka odjal. Mysle ze pomoglem pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl