[B4]Quattro Avant od eSPe
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Z nowości.
Wyleciała stara chłodnica wody bo już ciekła i założona została ori od duo (dzięki za szybką akcję z wysyłką).
Zostało poczynione uszczelnienie silnika (uszczelniacze zaworowe czy coś w ten deseń - ja się na tym nie znam więc nie ja robiłem). Miał nie dymić z rury i nie dymi. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wyleciały stare katuchy z których jeden całkowicie wydmuchany (prawie pusta pucha) i w te miejsce przyszły wspomniane wcześniej tłumiki przelotowe RM Motors.
Powiem tak - jak ktoś się zastanawia czy wydłubać środek z katucha, czy dać rurę przelot, czy dać strumienicę czy dać tłumik przelotowy to powiem jedno - DAĆ PRZELOT. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Teraz jadę z otwartym oknem i słucham sobie przepięknego pomruku Vki przy przyspieszaniu a nie ryku z pustego katalizatora. Pięknie.
Fotek nie ma bo się robi a nie fotki cyka. Choć miałem chęć cyknąć jedną jak froncik cały ładnie rozbebeszony był przy chłodnicy.
Wyleciała stara chłodnica wody bo już ciekła i założona została ori od duo (dzięki za szybką akcję z wysyłką).
Zostało poczynione uszczelnienie silnika (uszczelniacze zaworowe czy coś w ten deseń - ja się na tym nie znam więc nie ja robiłem). Miał nie dymić z rury i nie dymi. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wyleciały stare katuchy z których jeden całkowicie wydmuchany (prawie pusta pucha) i w te miejsce przyszły wspomniane wcześniej tłumiki przelotowe RM Motors.
Powiem tak - jak ktoś się zastanawia czy wydłubać środek z katucha, czy dać rurę przelot, czy dać strumienicę czy dać tłumik przelotowy to powiem jedno - DAĆ PRZELOT. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Teraz jadę z otwartym oknem i słucham sobie przepięknego pomruku Vki przy przyspieszaniu a nie ryku z pustego katalizatora. Pięknie.
Fotek nie ma bo się robi a nie fotki cyka. Choć miałem chęć cyknąć jedną jak froncik cały ładnie rozbebeszony był przy chłodnicy.
- ignac112
- Forum Audi 80
- Posty: 740
- Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
- Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
- Kontakt:
Moja miała zaszczyt stać obok jego cudeńka <rotfl>garry99 pisze:Raz rozmawiałem z Toba na NIGHT POWER a pózniej widziałem Twoje audi na dajtkach,miałem byc na dajtkach w strefie ale nie wypaliło. Moje audi możesz obejrzec w podpisie.pozdr
A tak na serio to na żywo auto prezentuje się ok. 6463509579 razy lepiej Auto na prawde jest ładne, śliczne, cudowne, powabne zadbane i wspaniałe
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
haha
Pod znaczek podłączone jest 480A co by amatorom znaczków i emblematów odechciało się zań łapać łapskami.
Z nowości to miałem rutynowe dmuchanie w alkomat.
Pan obczaił klubową koszulkę, polukał na dupę US i padło czarodziejskie:
- "A włączy pan na moment kierunek"
....mija chwilka....
- "On jest z ameryki i ma czerwone kierunki - tak nie może być" -błyskotliwie wykazuje się pan policajnt.
- "Taaaaaaak???? Naprawdę???" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- "Tak. Proszę zmienić klosze - tym razem panu podaruję ale następnym razem jak się spotkamy to zabieram dowód"
- "Ok Ok - zobaczę co się da zrobić"
- "Wie Pan może lamp nie trzeba - spróbuje pan jakieś żarówki zmienić może pomoże"
- "Ok dzięki za radę - pozdrawiam i do widzenia" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Z uwagi iż jutro ruszam na przełaj Polski do Kudowy Zdrój to nie chcąc ryzykować przypadkowego zatrzymania dowodu pod drodze tymczasowo zawitały kierunki z tyłu Diodówki-Wariatki czyli mryga szybko ale pomarańczowo.
Pod znaczek podłączone jest 480A co by amatorom znaczków i emblematów odechciało się zań łapać łapskami.
Z nowości to miałem rutynowe dmuchanie w alkomat.
Pan obczaił klubową koszulkę, polukał na dupę US i padło czarodziejskie:
- "A włączy pan na moment kierunek"
....mija chwilka....
- "On jest z ameryki i ma czerwone kierunki - tak nie może być" -błyskotliwie wykazuje się pan policajnt.
- "Taaaaaaak???? Naprawdę???" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- "Tak. Proszę zmienić klosze - tym razem panu podaruję ale następnym razem jak się spotkamy to zabieram dowód"
- "Ok Ok - zobaczę co się da zrobić"
- "Wie Pan może lamp nie trzeba - spróbuje pan jakieś żarówki zmienić może pomoże"
- "Ok dzięki za radę - pozdrawiam i do widzenia" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Z uwagi iż jutro ruszam na przełaj Polski do Kudowy Zdrój to nie chcąc ryzykować przypadkowego zatrzymania dowodu pod drodze tymczasowo zawitały kierunki z tyłu Diodówki-Wariatki czyli mryga szybko ale pomarańczowo.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
eSPe, jeśli chcesz aby ten patent był skuteczny, to same Ampery Ci nie wystarczą, potrzebujesz jeszcze napięcia wyższego niż 24V, albo nawet wyższego niż 50V, to zależy od warunków środowiskowych <rotfl>eSPe pisze:haha
Pod znaczek podłączone jest 480A co by amatorom znaczków i emblematów odechciało się zań łapać łapskami.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Złap za zdjętą klemę minusową i grzybek aku (-) a ja zakręcę rozruchem to zobaczysz czy 12V to mało przy takim natężeniu.pawelrybak15 pisze:eSPe, jeśli chcesz aby ten patent był skuteczny, to same Ampery Ci nie wystarczą, potrzebujesz jeszcze napięcia wyższego niż 24V, albo nawet wyższego niż 50V, to zależy od warunków środowiskowych <rotfl>