Przywitaj się z nami
Cześć!
Mam na imię Artur, jestem z Poznania a na Waszą stronkę natknąłem się poszukując informacji o aucie.
Wcześniej jeździłem Fiatem CC 1.4 16v i teraz szukam czegoś co sprawi mi większą frajdę z jazdy. Po długich namysłach zadecydowałem, że szukam 80 2.8 quattro. Gdyby ktoś wiedział o takim autku na sprzedaż bardzo proszę o info.
Pozdrawiam
Mam na imię Artur, jestem z Poznania a na Waszą stronkę natknąłem się poszukując informacji o aucie.
Wcześniej jeździłem Fiatem CC 1.4 16v i teraz szukam czegoś co sprawi mi większą frajdę z jazdy. Po długich namysłach zadecydowałem, że szukam 80 2.8 quattro. Gdyby ktoś wiedział o takim autku na sprzedaż bardzo proszę o info.
Pozdrawiam
Witam! Póki co nie mam jeszcze Audi 80, jestem jak narazie na etapie oszczędzania, zwłaszcza że 22 lipca kończę 17 lat i już w przyszłym roku będę mógł zdawać na prawo jazdy.
Obecnie jestem w technikum mechanicznym, a jako pasażer rozbijam się Golfem II 1.6TD, bo takiego ma mój tato. Jestem miłośnikiem Audi (zwłaszcza jeśli chodzi o Le Mans i DTM) i chciałbym żeby moje pierwsze auto miało cztery pierścienie na grillu. Mam nadzieje że znajdziemy wspólny język. Witam! 
Ahoj!
Mam na imię Paweł i jestem z Niemiec k. Lublina. Niecały tydzień temu zakupiłem swoje pierwsze auto, którym jest właśnie Audi 80 B4 '92r 2.0 ABT (90KM
)
Byłbym bardzo wdzięczny za każdą pomoc przy jakimkolwiek problemie i informacje na temat tego właśnie silnika.
Pozdrawiam!
Mam na imię Paweł i jestem z Niemiec k. Lublina. Niecały tydzień temu zakupiłem swoje pierwsze auto, którym jest właśnie Audi 80 B4 '92r 2.0 ABT (90KM
Byłbym bardzo wdzięczny za każdą pomoc przy jakimkolwiek problemie i informacje na temat tego właśnie silnika.
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 28 lip 2012, 23:59 przez jooreck, łącznie zmieniany 1 raz.
-
wojtekrus964
- Forum Audi 80

nowicjusz
Witam.Mam na imie Wojtek jestem z olsztyna,od 3 dni jestem posiadaczem Audi b4 1.9TDI z 94 roku,pozdrawiam
-
pawel123oko
- Forum Audi 80

AUDI