[A4 b5 1Z] Szary zeciorek. Sprzedam, 7500zł.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
[A4 b5 1Z] Szary zeciorek. Sprzedam, 7500zł.
Dzisiaj zadatkowałem ten o to wóz.
Wczoraj się pojawił <ok>
Zdjęcia z otomoto:
Samochód z roku 1995, silnik 1Z 90KM, od 6 lat w kraju i w kraju w jednych rękach (u mnie drugie ręcę).
Wyposażenie:
- 2x Airbag
- Climatronik
- elektryczne przednie szyby i lusterka
- termometr
- alufelgii
- wspomaganie
- centralny zamek
- ABS z EDL
- roleta tylnej szyby
- ori alarm
- składana tylna kanapa
- podgrzewane spryskiwacze i zamki w drzwiach przednich
X0A = National sales program Germany
B0A = Component parts set without country-specific design requirement
C0V = Steel wheels 6J x 15
G0C = 5-speed manual transmission
H6R = Tires 195/65 R15 T
J0M = Battery 360 A (80 Ah)
M0T = 4-cyl. turbo diesel engine 1.9 L/66 kW direct injection base engine is T0T
Q1A = Standard front seats
1AH = Electronic differential lock (EDL)
1G2 = Steel spare wheel with original equipment tires
2PG = Steering wheel
3AF = Right exterior mirror: convex, electrically adjustable and heated
3BS = Left exterior mirror: aspherical, electrically adjustable and heated
T0T = 4-cylinder diesel engine 1.9 L unit 028.M
3S0 = Without roof rails/roof load rack
4UE = Air bag for driver and front seat passenger
0G1 = Gearshift lever
8AC = Radio "beta"
8GL = Alternator 120 A
8RE = 4 speakers (passive)
1LA = Disc brakes, front
3FA = Without roof insert (standard roof)
1BA = Standard suspension/shock absorption
Przebieg: prawdziwe 260 tys km
Jeden element malowany, bez rdzy, z zewnątrz super utrzymany, środek do lekkich poprawek. Ogólnie bardzo dobra baza do działania <ok> Naprawdę nie spodziewałem się, że go kupię.
Zobaczymy jak się będzie sprawować, życzcie mi powodzenia <ok>
17.07.2012r
Dzień po zakupie, przyjechałem z trasy
19.07.2012r
Zaczynamy sprzątanie. Dobra wiadomość, tyłeczek nie ruszany <ok>
Tak przed:
A tak po:
20.07.2012r
No i dokończone <ok>
Jeszcze gdzie niegdzie troszkę coś widać ale nie jest źle, jest bardzo przytulnie <ok>
06.08.2012r
Zaczynam porządeczki pod maską i ustawianie silnika na zalecenia fabryczne.
Parę fotek <ok>
Tak na koniec dnia wyglądał silnik:
Jutro czyszczenie pompy, nowe uszczelki oraz ogarnięcie silnika tak jak trzeba. Lekko znak na wałku nie pokrywa się ze znakiem na wale i pompą. Kąt wtrysku trzeba ustawić.
08.08.2012r
Kończymy porządki
Pompa na nowych uszczelkach, nastawnik też przeczyściłem. Wszystko poustawiałem, posprawdzałem. Podciśnienie od EGRa wyrzuciłem a otworek w serwie zaślepiłem Hamulce żylety teraz mam <ok>
Chłodnica ori, wszystkie obudowy lamp też ori. Uszczelka pod głowicą ori. Pompa wtryskowa również ori i przebieg jak najbardziej te licznikowe 260 tys km. Czego chcieć więcej?
13.08.2012r
Dzisiaj trafiły wtryski od AFN.
Oraz zdjęcie radia, które już trochę u mnie siedzi:
Po ostatnich regulacjach i na nowych wtryskach samochód ma bardzo fajny dół lecz od 2200-2500 obr jeszcze nie jest tak jakbym tego chciał Jedzie ale dalej za mało plecy masuje.
19.08.2012
W sobotę byłem samochodem na ślubie znajomej więc zrobiłem parę fotek tuż przed wyjazdem
Dywaniki to orginalne dywaniki z audi 80.
03.09.2012r
Pora na mały update, bo samochód cały czas pielęgnuję.
Na początek poszła wymiana osłony oparcia fotela pasażera:
W wolnej chwili zmienie jeszcze materiał na oparciu fotela kierowcy, bo te wkurzające nity na kieszeniach jeansów mnie wkurzają i rozszarpują oparcie
W rączki wpadły mi jeszcze kostki z programem od SKN:
Kolega Jugo007, którego gorąco pozdrawiam, ogarnął mi climatronik oraz radio. Climatronik już automatycznie potrafi załączyć sprężarkę a radio nie gubi pamięci kodu, oczywiście wszystko zrobione tak jak było ori, bez samowolki.
06.09.2012r
Dzisiaj zawitał ręczny w skórze. Przed zimą będzie jeszcze kilka zmian.
07.09.2012r
Dzisiaj zrobiłem sobie fotel kierowcy. Wazy się te 87kg więc tyłek swoje niszczy, szczególnie nity w kieszeniach spodni jeansowych Przy pracy dzielnie pomagał mi Bruno, Posokowiec Bawarski. Materiał oparcia był prany dwa razy szczotką w wannie a później powieszony na lince na strychu. Pomarszczenia powoli ustępują, myślę że kwestią tygodnia jest "wyprasowanie".
Dodatkowo dzisiaj listonosz przyniósł mi paczkę z wygłuszeniami na kielichy i ścianę grodziową od strony silnika.
Niedługo przyjdzie mi ori apteczka <ok>
10.09.2012
Doszła ori apteczka do audi a4. Data produkcji: 06.2010 <ok>
Podkładki pod EGR.
22.09.2012r
Nowe filtry, olej i takie tam Studencki portfel chudszy o 400zł.
25.09.2012r
Wygłuszenia kielichów oraz grodzi od strony silnika z 2.5 TDI v6.
05.10.2012r
Dzisiaj zacząłem konserwację samochodu w znanych mi miejscach niedomagania. Zakupiłem odpowiednie preparaty:
Włosy murzyna poszły w ruch:
Wypełnienie koła zapasowego:
Płyta pod silnik z wygłuszeniem od TDI.
Zestaw BOSE:
22.10.2012r
Kolejny element układanki. Nieporysowana konsola środkowa i przycisk od przednich przeciwmgielnych.
26.10.2012r
Osłona skrzyni z wygłuszeniem od 2.5 TDI oraz nowa konsola środkowa.
29.10.2012r
Ori skórzany mieszek i gałeczka w lepszym stanie niż moja.
30.12.2012r
Zamiennik katalizatora od Gruchota oraz przejściówka pod kolektor AWX.
1.02.2013r
Mały update, czyli gruchot na pokładzie, poliftowe podszybie.
01.05.2013r
Swap przednich hamulcy, czyli lite 280mm out, witajcie wentylowane 288mm Oraz prezent w postaci osłony pod skrzynię biegów.
23.05.2013r
Wtryski 216'tki i hamulce na pokładzie.
9.06.2013r
Długo szukane i upragnione fotele welurowe.
12.07.2013r
Remont alternatora, poliftowa tapicerka bagażnika, ramiona wycieraczek z Passata B5 FL.
09.09.2013r
Sterownik 16bit z programem 130-140KM, osłony tarcz 288, dolna rozpórka, lampy drugi polift, tempomat+fis (jeszcze nie na samochodzie).
28.11.2013r
Rozrząd, pompa wody, olej, filtry, remont tylnich hamulcy, wizyta w ASO, dłubanie koło wskaźnika doładowania, zawieszka od ukochanej.
08.12.2013r
Trzecie światło stop oraz tylnia półka poliftowa, pokrywa akumulatora, zaślepki pokrywy oraz moja lepsza połowa dzieląca ze mną pasję do aut.
14.12.2013r
Karbonowe prezenty od ukochanej:
15.12.2013r
Niedzielny foto seszyn mojego Trepkowozu Audi Tapl Madl 2013.
A to wszystko dlatego, ze zalozylem grilla poliftowego oraz moja lepsza polowica umyla i posprzatala zetorka <ok>
22.12.2013r
Carbonki:
Wczoraj się pojawił <ok>
Zdjęcia z otomoto:
Samochód z roku 1995, silnik 1Z 90KM, od 6 lat w kraju i w kraju w jednych rękach (u mnie drugie ręcę).
Wyposażenie:
- 2x Airbag
- Climatronik
- elektryczne przednie szyby i lusterka
- termometr
- alufelgii
- wspomaganie
- centralny zamek
- ABS z EDL
- roleta tylnej szyby
- ori alarm
- składana tylna kanapa
- podgrzewane spryskiwacze i zamki w drzwiach przednich
X0A = National sales program Germany
B0A = Component parts set without country-specific design requirement
C0V = Steel wheels 6J x 15
G0C = 5-speed manual transmission
H6R = Tires 195/65 R15 T
J0M = Battery 360 A (80 Ah)
M0T = 4-cyl. turbo diesel engine 1.9 L/66 kW direct injection base engine is T0T
Q1A = Standard front seats
1AH = Electronic differential lock (EDL)
1G2 = Steel spare wheel with original equipment tires
2PG = Steering wheel
3AF = Right exterior mirror: convex, electrically adjustable and heated
3BS = Left exterior mirror: aspherical, electrically adjustable and heated
T0T = 4-cylinder diesel engine 1.9 L unit 028.M
3S0 = Without roof rails/roof load rack
4UE = Air bag for driver and front seat passenger
0G1 = Gearshift lever
8AC = Radio "beta"
8GL = Alternator 120 A
8RE = 4 speakers (passive)
1LA = Disc brakes, front
3FA = Without roof insert (standard roof)
1BA = Standard suspension/shock absorption
Przebieg: prawdziwe 260 tys km
Jeden element malowany, bez rdzy, z zewnątrz super utrzymany, środek do lekkich poprawek. Ogólnie bardzo dobra baza do działania <ok> Naprawdę nie spodziewałem się, że go kupię.
Zobaczymy jak się będzie sprawować, życzcie mi powodzenia <ok>
17.07.2012r
Dzień po zakupie, przyjechałem z trasy
19.07.2012r
Zaczynamy sprzątanie. Dobra wiadomość, tyłeczek nie ruszany <ok>
Tak przed:
A tak po:
20.07.2012r
No i dokończone <ok>
Jeszcze gdzie niegdzie troszkę coś widać ale nie jest źle, jest bardzo przytulnie <ok>
06.08.2012r
Zaczynam porządeczki pod maską i ustawianie silnika na zalecenia fabryczne.
Parę fotek <ok>
Tak na koniec dnia wyglądał silnik:
Jutro czyszczenie pompy, nowe uszczelki oraz ogarnięcie silnika tak jak trzeba. Lekko znak na wałku nie pokrywa się ze znakiem na wale i pompą. Kąt wtrysku trzeba ustawić.
08.08.2012r
Kończymy porządki
Pompa na nowych uszczelkach, nastawnik też przeczyściłem. Wszystko poustawiałem, posprawdzałem. Podciśnienie od EGRa wyrzuciłem a otworek w serwie zaślepiłem Hamulce żylety teraz mam <ok>
Chłodnica ori, wszystkie obudowy lamp też ori. Uszczelka pod głowicą ori. Pompa wtryskowa również ori i przebieg jak najbardziej te licznikowe 260 tys km. Czego chcieć więcej?
13.08.2012r
Dzisiaj trafiły wtryski od AFN.
Oraz zdjęcie radia, które już trochę u mnie siedzi:
Po ostatnich regulacjach i na nowych wtryskach samochód ma bardzo fajny dół lecz od 2200-2500 obr jeszcze nie jest tak jakbym tego chciał Jedzie ale dalej za mało plecy masuje.
19.08.2012
W sobotę byłem samochodem na ślubie znajomej więc zrobiłem parę fotek tuż przed wyjazdem
Dywaniki to orginalne dywaniki z audi 80.
03.09.2012r
Pora na mały update, bo samochód cały czas pielęgnuję.
Na początek poszła wymiana osłony oparcia fotela pasażera:
W wolnej chwili zmienie jeszcze materiał na oparciu fotela kierowcy, bo te wkurzające nity na kieszeniach jeansów mnie wkurzają i rozszarpują oparcie
W rączki wpadły mi jeszcze kostki z programem od SKN:
Kolega Jugo007, którego gorąco pozdrawiam, ogarnął mi climatronik oraz radio. Climatronik już automatycznie potrafi załączyć sprężarkę a radio nie gubi pamięci kodu, oczywiście wszystko zrobione tak jak było ori, bez samowolki.
06.09.2012r
Dzisiaj zawitał ręczny w skórze. Przed zimą będzie jeszcze kilka zmian.
07.09.2012r
Dzisiaj zrobiłem sobie fotel kierowcy. Wazy się te 87kg więc tyłek swoje niszczy, szczególnie nity w kieszeniach spodni jeansowych Przy pracy dzielnie pomagał mi Bruno, Posokowiec Bawarski. Materiał oparcia był prany dwa razy szczotką w wannie a później powieszony na lince na strychu. Pomarszczenia powoli ustępują, myślę że kwestią tygodnia jest "wyprasowanie".
Dodatkowo dzisiaj listonosz przyniósł mi paczkę z wygłuszeniami na kielichy i ścianę grodziową od strony silnika.
Niedługo przyjdzie mi ori apteczka <ok>
10.09.2012
Doszła ori apteczka do audi a4. Data produkcji: 06.2010 <ok>
Podkładki pod EGR.
22.09.2012r
Nowe filtry, olej i takie tam Studencki portfel chudszy o 400zł.
25.09.2012r
Wygłuszenia kielichów oraz grodzi od strony silnika z 2.5 TDI v6.
05.10.2012r
Dzisiaj zacząłem konserwację samochodu w znanych mi miejscach niedomagania. Zakupiłem odpowiednie preparaty:
Włosy murzyna poszły w ruch:
Wypełnienie koła zapasowego:
Płyta pod silnik z wygłuszeniem od TDI.
Zestaw BOSE:
22.10.2012r
Kolejny element układanki. Nieporysowana konsola środkowa i przycisk od przednich przeciwmgielnych.
26.10.2012r
Osłona skrzyni z wygłuszeniem od 2.5 TDI oraz nowa konsola środkowa.
29.10.2012r
Ori skórzany mieszek i gałeczka w lepszym stanie niż moja.
30.12.2012r
Zamiennik katalizatora od Gruchota oraz przejściówka pod kolektor AWX.
1.02.2013r
Mały update, czyli gruchot na pokładzie, poliftowe podszybie.
01.05.2013r
Swap przednich hamulcy, czyli lite 280mm out, witajcie wentylowane 288mm Oraz prezent w postaci osłony pod skrzynię biegów.
23.05.2013r
Wtryski 216'tki i hamulce na pokładzie.
9.06.2013r
Długo szukane i upragnione fotele welurowe.
12.07.2013r
Remont alternatora, poliftowa tapicerka bagażnika, ramiona wycieraczek z Passata B5 FL.
09.09.2013r
Sterownik 16bit z programem 130-140KM, osłony tarcz 288, dolna rozpórka, lampy drugi polift, tempomat+fis (jeszcze nie na samochodzie).
28.11.2013r
Rozrząd, pompa wody, olej, filtry, remont tylnich hamulcy, wizyta w ASO, dłubanie koło wskaźnika doładowania, zawieszka od ukochanej.
08.12.2013r
Trzecie światło stop oraz tylnia półka poliftowa, pokrywa akumulatora, zaślepki pokrywy oraz moja lepsza połowa dzieląca ze mną pasję do aut.
14.12.2013r
Karbonowe prezenty od ukochanej:
15.12.2013r
Niedzielny foto seszyn mojego Trepkowozu Audi Tapl Madl 2013.
A to wszystko dlatego, ze zalozylem grilla poliftowego oraz moja lepsza polowica umyla i posprzatala zetorka <ok>
22.12.2013r
Carbonki:
Ostatnio zmieniony 22 gru 2014, 12:35 przez trepek, łącznie zmieniany 44 razy.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt: