Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 All] tłucze zawieszenie...

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 14 paź 2007, 17:02

przykład z życia, pękniete te łączenie może być przy układzie kierowniczym

Awatar użytkownika
Daras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 279
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:30
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Daras » 14 paź 2007, 20:57

dzięki wszystkim za sugestie. we wtorek jade wymieniac poduchy, odboje i oslony amorków. zobaczymy jak bedzie po tym zabiegu.

Awatar użytkownika
Brylantoos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 maja 2007, 10:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Brylantoos » 15 paź 2007, 16:57

Dziki myslisz ze to moze byc to co u mnie stuka??bo mechanik konkretnie nic nie powiedzial ze cos tam jest pekniete tylko ze to napewno przkladnia kierownicza.Pozdro

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 15 paź 2007, 19:12

stary, sam sprawdz otwierasz mache i lukaj.

Awatar użytkownika
Daras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 279
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:30
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Daras » 16 paź 2007, 19:44

ja juz po zabiegu i....







... błoga cisza :mrgreen:

poduchy miałem pozrywane całkiem. po wymianie cichutko, nic nie wali, auto sztywniejsze i wogóle ok :) geometria tez zrobiona (była masa pierdzielenia sie z końcówkami drążków, grzanie, szarpanie itd... ale zrobione) i jest ok :)

Awatar użytkownika
koko666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 275
Rejestracja: 28 wrz 2007, 19:21
Lokalizacja: Szczawnica

Post autor: koko666 » 16 paź 2007, 22:39

podepne sie pod watek bo mam podobny problem, wymienilem juz wszystko poza: dwoma gumkami na stabilizatorze oraz poduszkami-silentblockami na kolysce/sankach (chyba tak sie nazywa ustrojstwo do ktorego kreci sie wahacze). chwile bylo dobrze ale teraz znowu stuka (moze z 500km zrobilem). sporo kasy w to poszlo i nie dam za wygrana. moja teoria jest taka ze te poduchy na sankach mogly sie do reszty rozleciec po tym jak caly zawias nagle zrobil sie sztywny (bo wszystko nowe). czesci juz zamowione, ma tylko pytanie jak sie wymienia te poduchy? czy trzeba znowu cale zawieszenie sciagac? czy da sie do nich dojsc od dolu?

a tlumik drgan na przekladni tez moze dawac w dupe? mam wrazenie jakby byl troszke mokry z oleju...

podoba mi sie to autko i chce zeby wszystko bylo super :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl