Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[inne] regulator napięcia objawy

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
NiteDrey
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 23 gru 2009, 03:01
Lokalizacja: Hel
Kontakt:

Post autor: NiteDrey » 16 lip 2012, 15:52

Nie mam możliwości tego sprawdzić niestety. Ale z tego co mierzyłem wczoraj to wychodzi mi ze rózne mam napięcie na różnych wiązkach. Tak jak Audi Sport mowi, poprostu styki sniedzieją i nic z tym zabardzo zrobić nie można, pozatym kable w pewnej cześci tez oksyduja po latach.

Najgorzej to mi wyszło przy swiatłach mijania, 10.8v i swiateła swiecą strasznie słabo, pomogło troche po wymianie na xenony, ale i tak mogłyby swiecić mocniej moim zdaniem.
(Długie jak włącze to różnicy nie ma, tak jakbym na mijania jechał) :-/

[ Dodano: 2012-07-16, 15:58 ]
Czyli zegary masz podłączone po zapłonie tak??
Ja mam swoje zegarki w wyposażeniu ori, czyli na gotowosci juz pokazuje. Jak są podłączone to ci juz nie jestem w stanie powiedzieć bo w tej kwesti to noga jestem :-(

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 16 lip 2012, 22:08

Dzięki za info NiteDrey, Swoją drogą u siebie też zmierzę napięcie na światłach. Wiadomo że tam spadek napięcia będzie dość spory bo prądy o większych wartościach płyną. W wszędzie gdzie płyną prądy zastosowanie ma prawo Ohma ;-)

Awatar użytkownika
NiteDrey
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 23 gru 2009, 03:01
Lokalizacja: Hel
Kontakt:

Post autor: NiteDrey » 17 lip 2012, 22:45

Pomierz, i daj znać chętnie porównam jakość kabli ;-)
W wszędzie gdzie płyną prądy zastosowanie ma prawo Ohma
Że ciało rzucone na łoże traci na oporze? 8-)

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 17 lip 2012, 23:50

To drugie prawo Oma-nie wychodź z doma bez łoma ;-) Lub trzecia interpretacja (dotycząca kobiet): im wyżej kolan, napięcie rośnie a opór maleje ;-)

Awatar użytkownika
m_an_ie_k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 29 lut 2012, 02:15
Lokalizacja: Radom / Warszawa

Post autor: m_an_ie_k » 18 lip 2012, 00:00

to jak już o ciałach mowa to warto wspomnieć o I zasadzie dynamiki Newtona, że:
ciało puszczone w ruch raz, puszcza się cały czas

Awatar użytkownika
Dorianek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 319
Rejestracja: 22 lut 2012, 22:59
Lokalizacja: Jaworzno

[cabrio b4 ABK] Słabe ładowanie

Post autor: Dorianek » 07 sie 2012, 18:40

Siema,
mam problem zcładowaniem, zapalam samochód ładowanie mam na poziomie 12V, wymieniłem regulator napięcia bo szczotki były juz duzo zużyte, po wymianie ładowanie lekko się podniosło około 12.5 V. Przy zapalonych swiatłach, dmuchawie, radiu ładowanie diametralnie spada do 8V czyli ładowania praktycznie niema. Co zrobic z tym fantem ? Wyczyściłem klemy, złączki + -, dalej to samo. Samochód raz za czas szarpnie i gaśnie w trakcie jazdy (instalacja gazowa).
Macie jakies porady ? ;-)

No i stało się najgorsze, ładowanie spadło na 8V, wyłączyłem silnik i juz nie zapalił. Czyżby wina alternatora ?

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 08 sie 2012, 13:41

może brudny komutator na wirniku ....kiedyś miałem coś podobnego ....podczas kontroli stanu oleju z bagnetu spadła mi kropla oleju w tą szczelinę i rozsmarowało się to wszystko po tych pierścieniach...w innym aucie oczywiście....u Ciebie może być coś innego...niekoniecznie olej....

Lee76
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 16 kwie 2011, 16:14
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: Lee76 » 09 sie 2012, 00:17

Sprawdź ładowanie na alternatorze, jeden biegun miernika na masę-obudowę altka , drugi na dużą śrubkę - biegun dodatni z tyłu obudowy alternatora - wówczas podaj parametry - zwróć uwagę czy "budzi się " przy wyższych obrotach

Awatar użytkownika
Dorianek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 319
Rejestracja: 22 lut 2012, 22:59
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Dorianek » 09 sie 2012, 09:27

Nic się nie budzi bo przegazowaniu, bo auto nie chce zapalić bez prądu, wymienie altka i zobacze co i jak..

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 09 sie 2012, 11:09

Jeśli po wymianie regulatora napięcia nic się nie zmieniło to padły diody. Jak wymieniałeś regulator to wyczyściłeś dokładnie wszystkie miejsca styku?? Daj znać jakie rezultaty po podmianie.

Lee76
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 16 kwie 2011, 16:14
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: Lee76 » 09 sie 2012, 13:46

Dorianek pisze:Nic się nie budzi bo przegazowaniu, bo auto nie chce zapalić bez prądu, wymienie altka i zobacze co i jak..

A po wymianie nagle życia dostanie i odpali ? Cuda ino jakieś :)

Może Ty nie potrzebujesz pomocy....kupisz se altka założysz i będzie to samo i co wtedy ?

Twoje pieniądze Twój czas ...

Swinnet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 21 paź 2010, 13:29

Post autor: Swinnet » 10 sie 2012, 21:13

UWAGA UWAGA!!! MAM ODPOWIEDZ NA WASZE PYTANIE,
problemem jest zimny lut lub połączenia przewodu D+ z regulatorem. Teścio w Passacie miał taki problem, jedzie i nagle wszystko zgasło i silnik też... nie mógł odpalić... w domu kontrolka się nie paliła... stwierdziłem... alternator.... kupiliśmy używany... ale śrubkę miał skrzywioną od D+ i przy odkręcaniu się przekręciła cała... zakładamy... problem ten sam... takie same objawy... no i mierze czy jest napięcie na styku B+.. Jest... napięcie na D+ po włączeniu stacyjki było.. jak zwierałem do masy to się zaświecała dioda... wyciągnąłem regulator i podłączyłem się w miejsce blaszki która zasila regulator potem podłączony kabel podłączyłem do D+ i zadziałało... po prostu blaszka z regulatora straciła kontakt z D+....

Awatar użytkownika
Dorianek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 319
Rejestracja: 22 lut 2012, 22:59
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Dorianek » 12 sie 2012, 21:48

Auto nie odpaliło bo rozładowało akumulator, wymieniłem alternator i niby ładowanie jest na poziomie 13.5 V, ale przy zakrętach spada do 12 V (troche dziwne). Przeczyściłem masy, wszystkie styki. Po naładowaniu akumulatora samochód odpalił, natomiast przy przegazowaniu nic się nie rusza. Po najechaniu na nieruwności tez ładowania " tańcuje jak chce" od 10 V do 14V.
Spróbuje przeczyścic komutator, kupie nowy regualtor napięcia jakis porządny, nowy pasek i zobaczymy co dalej bedzie :)

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 13 sie 2012, 02:55

czym sprawdzałeś te tańcowanie ładowania podczas jazdy?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11731
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 13 sie 2012, 07:54

LUPO pisze:czym sprawdzałeś te tańcowanie ładowania podczas jazdy?
pewnie kolega posiada dodatkowe zegary <ok>
A normalnym multimetrem sprawdzałeś?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl