Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] Wolne oborty problem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 13 lip 2012, 07:50

A ja nie mam wolnych obrotów na gazie (głównie jak się troszkę zagrzeje) a na benzynie jak go postawię na chwilkę na jałowym to obroty rosną do 1200 i tak sie trzymają... :roll:

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 18 lip 2012, 22:57

Niki20 pisze:a na benzynie jak go postawię na chwilkę na jałowym to obroty rosną do 1200 i tak sie trzymają...
świnie mu albo standalone :mrgreen:

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 19 lip 2012, 17:53

Maszu pisze:świnie mu albo standalone :mrgreen:
:?: :-P

Podregulowałem trochę obroty na reduktorze i jest niby ok, tylko jak dojeżdżam do skrzyżowania to zafalują, ale to pojadę pewnie na regulację gazu ;-)

A co do benzyny to podejrzewam, że czujnik temp. jest walnięty ;-)

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 19 lip 2012, 17:58

a mi się wydaje że albo lewe powietrze albo potencjometr :D

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 19 lip 2012, 19:22

Lewe raczej nie, ale potencjometr może... Na benzynie (jak się nagrzeje) powoli rosną obroty do 1300 i zaraz opadają na 900, po sekundzie z powrotem na 1300... Zobaczę może coś wykminię ;-)

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 19 lip 2012, 19:27

lewe może być zobacz na tym kolanku miedzy krokowym co z tylu jest i z dołu jest taka gumka mikrus. Często wyglądają przewody na super stan a jest inaczej jak pomalutku się wyjmie naciska i ogłada

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 19 lip 2012, 19:36

Na tym wężu co idzie od krokowca w stronę grodzi miałem mega nieszczelność, wielkości ok 2cm :shock:

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 19 lip 2012, 19:41

i tam jest kolanko gdzie wchodzą 2 grube i jeden mikrus z dołu około 1 cm

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 26 lip 2012, 19:22

wlasnie, wloz reke za ssacy, scisnij wezyk idacy od krokowego... jezeli silnik zgasnie to dobrze :mrgreen:
ten wezyk lubi sie przegrzewac z racji budowy ssacego i umiejscowienia krokowego... najlepiej i najszybciej jest wstawic tam rurke, np aluminiowa zamiast tego weza i raz na zawsze po problemie bedzie... :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl