no to tym bardziej miała głowica ciężki żywot. i właśnie dlatego miałeś odczucie że w górach była to za długa skrzynia.
jak miałem M-TDI w golfie to kombinowałem nad dłuższą skrzynią ale wcześniej się pozbyłem silnika i zamontowałem AAZ'a <ok>
AAZ ma mniejszy moment obrotowy przy małych obrotach i póki turbo naprawdę dobrze nie dmuchnie to nie chętnie auto przyspiesza. w TDI auto przyspieszało od najniższych obrotów, a czym więcej turbo dmuchało tym mocniej w fotel wciskało. tutaj przydała by mi sie nieco krócej stopniowana skrzynka 6B ale o podobnej rozpiętości przełożeń
Czerwone Audi Coupe TDI - Stłuczka / str 46
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
powiem inaczej BAA też ma krótką jedynkę. ale pozostałe biegi są już długie. długą skrzynkę biegów daje się wtedy kiedy masz duży moment obrotowy szczególnie z dolnych obrotów, jeśli masz mały moment obrotowy i do tego wysoko położony będziesz ciągle redukował, czy to pod górę czy przy wyprzedzaniu. u nas nie ma dróg żebyć mógł ciągle jeździć z prędkoścami takimi jak masz na piątce obroty momentu obrotowego.